anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy sprzedawca może anulować zakup?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Matt2604
#4 Eksplorator#

Witam. Kupiłem u sprzedawcy książkę, która była pod szyldem "nowa". Zamówienie opłaciłem za pomocą BLIK wczoraj wieczorem. Niedawno dostałem wiadomość od sprzedawcy, że jednak nie posiada książki w takim stanie jaki zaznaczył na stronie i, że zwrócił już pieniądze. I tu jest moje pytanie bo pierwszy raz w życiu spotykam się z taką sytuacją. Jak sprzedawca napisał, że zwrócił już pieniądze to Allegro nie wysyła jakiejś wiadomości czy coś w tym stylu? Bo zakup ma dalej status opłacony i tak nie wiem co myśleć. Dodam też, że zdaję sobie sprawę z tego iż zwrot środków może trwać 2-3 dni, ale po prostu wolę mieć pewność co do zaistniałej sytuacji.

Jeżeli podobny post już tutaj był to bardzo przepraszam, ale jeszcze nie jestem dobrze obeznany na allegro gadane.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Z tego co kojarzę to allegro wysyła maila. Ale mi nigdy nie anulowali. Raz ja anulowałam jak mój "mądry mąż" z rozpędu wznowił aukcję czegoś co sprzedał wcześniej. I klient zachowywał się tak jakby już miał info o zwrocie. Myślę, ze jak podasz numer zamówienia to moderator Ci to sprawdzi. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Matt2604 Cześć 🙂 Powinieneś otrzymałeś wiadomość mejlową z potwierdzeniem zlecenia zwrotu przez Allegro Finanse. Sprzedający zlecił zwrot (48+15 zł) za zamówienie numer. W ciągu 3 dni roboczych środki znajdą się na Twoim koncie. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie może anulować zakupu, ale tylko przez sąd możesz z tym walczyć.😁

oznacz moderatorów
ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

LEW433 - nie przeginaj i nie utrudniaj życia innym....

oznacz moderatorów