Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem u sprzedawcy książkę, która była pod szyldem "nowa". Zamówienie opłaciłem za pomocą BLIK wczoraj wieczorem. Niedawno dostałem wiadomość od sprzedawcy, że jednak nie posiada książki w takim stanie jaki zaznaczył na stronie i, że zwrócił już pieniądze. I tu jest moje pytanie bo pierwszy raz w życiu spotykam się z taką sytuacją. Jak sprzedawca napisał, że zwrócił już pieniądze to Allegro nie wysyła jakiejś wiadomości czy coś w tym stylu? Bo zakup ma dalej status opłacony i tak nie wiem co myśleć. Dodam też, że zdaję sobie sprawę z tego iż zwrot środków może trwać 2-3 dni, ale po prostu wolę mieć pewność co do zaistniałej sytuacji.
Jeżeli podobny post już tutaj był to bardzo przepraszam, ale jeszcze nie jestem dobrze obeznany na allegro gadane.
Z tego co kojarzę to allegro wysyła maila. Ale mi nigdy nie anulowali. Raz ja anulowałam jak mój "mądry mąż" z rozpędu wznowił aukcję czegoś co sprzedał wcześniej. I klient zachowywał się tak jakby już miał info o zwrocie. Myślę, ze jak podasz numer zamówienia to moderator Ci to sprawdzi.
@Matt2604 Cześć 🙂 Powinieneś otrzymałeś wiadomość mejlową z potwierdzeniem zlecenia zwrotu przez Allegro Finanse. Sprzedający zlecił zwrot (48+15 zł) za zamówienie numer. W ciągu 3 dni roboczych środki znajdą się na Twoim koncie.
Nie może anulować zakupu, ale tylko przez sąd możesz z tym walczyć.😁
LEW433 - nie przeginaj i nie utrudniaj życia innym....
Ja miałem taką sytuację miałem kupiony i opłacone przedmioty a sprzedawca najpierw napisał że w realizacji a na drugi dzień anulował z powodu "błedu systemowego", allegro w żaden sposób nie pomógło i nie pomoże.