anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy to normalne że po wystawieniu negatywnej opinii otrzymuję obraźliwe esemesy od sprzedającego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
birbantek
#7 Wielbiciel#

po otrzymaniu mocno opóźnionej przesyłki wystawiłem negatywny komentarz dla sprzedającego - po chwili otrzymałem esemesa że naruszam jego tajemnicę korespondencji z powodu tego że podałem jego pierwszy powód opóźnienia przesyłki (pobyt w szpitalu) - straszył że jeśli nie usunę komentarza to zgłosi sprawę na Policję i mogę spodziewać się kary 4tys. Poinformowałem sprzedawcę że nie usunę komentarza bo uważam że jest słuszny - w kolejnych esemesach zaczęły się wyzwiska: cioto, poinformował mnie że wycofa przesyłki (opłacone) - potem próbował przekupić mnie gratisami dla psa gdy to nie pomogło życzył mi żeby psy mi zdechły itp - czy taki allegrowicz powinien sprzedawać na allegro? - sprawę przedstawiłem w skrócie - mam zachowane esemesy

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
cd-keye_pl
#11 Animator#

Na pewno nie taki poziomu poziomu powinien reprezentować sprzedawca jest on poniżej krytyki, zrób zrzuty ekranu i prześlij je w zgłoszeniu do serwisu Allegro lub poczekaj aż wypowie się jedna z Moderatorek:

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

sprawa dotyczy sprzedającego [edycja]

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Prześlij mi proszę wiadomość wraz ze zdjęciami lub screenami tych wiadomości na spolecznosc@allegro.pl. Zajmiemy się tym. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

dzień dobry

zrzuty ekranu ma Pani na mailu - pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Dziękuję, dostałam Twoją wiadomość, ale część tekstu pochodząca od nadawcy jest zakryta, czy możesz mi przesłać pełną treść tej korespondencji? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

zakryta część dotyczy rzekomego leczenia, szczegółów hospitalizacji - z uwagi na groźby RODO wolałbym tych szczegółów nie upubliczniać - tym bardziej że jak zadzwoniłem po raz pierwszy do niego tj. 20czerwca nie był już w szpitalu, uważam więc że szczegóły choroby nic nie wniosą do sprawy

oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

a negatywny komentarz jest tak naprawdę za to że 20 czerwca wyjaśnił mi powody opóźnienia - przyjąłem to do wiadomości - zrozumiałem, sprzedawca zapewnił mnie że jeszcze tego samego dnia nada przesyłkę, 22 czerwca sprawdziłem status przesyłki - nadal była w przygotowaniu - ponownie zadzwoniłem, tym razem podał zupełnie inny powód (wzmożony eksport karmy na Ukrainę ????? i braki na naszym rynku) rozmowy z przed dwóch dni zupełnie nie pamiętał - i to ta druga rozmowa telefoniczna zadecydowała że po otrzymaniu przesyłki 24 czerwca wystawiłem taki a nie inny komentarz

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Rozumiem, ale właśnie ta część jest dla nas kluczowa. Nie będę upubliczniać tutaj tej rozmowy, więc możesz być spokojny. Nikt poza pracownikami Allegro nie będzie miał do niej dostępu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Dziękuję, przekazałam już Twoją wiadomość i działamy w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

dziękuję

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Zadziałaliśmy w Twojej sprawie, ale otrzymałam Twoją wiadomość mailową i jeśli sprzedajacy wciąż wysyła do Ciebie SMSy, proponuję zablokować ten numer. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

poniżej przedstawiam treść mojego negatywnego komentarza i zastanawiającą odpowiedź sprzedającego:

"Towar zamówiłem 9 czerwca, 20 czerwca zadzwoniłem do sprzedającego z pytaniem dlaczego nie otrzymałem jeszcze przesyłki - jako powód podał pobyt w szpitalu obiecał że przesyłkę nada następnego dnia - 22 czerwca sprawdziłem status zamówienia - nadal był w przygotowaniu - ponownie zadzwoniłem do sprzedającego, tym razem jako powód podał że znaczna część tego towaru jest wysyłana na Ukrainę i występujà braki na rynku -ostatecznie okazało się jednak że towar który zamawiam ma na składzie "

"I TO JEST MISTRZ - DLATEGO PISZĘ DUŻYMI LITERAMI. I ROZMAWIALIŚMY I PISALIŚMY UZGADNIAJAC TERMIN WYSYŁKI . NIBY WSZYSTKO OK. Z TYM ŻE GOŚĆ KUPIŁ I ODEBRAŁ I NIE ZORIĘTOWAŁ SIĘ JAK SIĘ OKAZUJE SASZETY DLA KOTA NIBY A NABYŁ KARMĘ DLA PSA... RAZ MÓWIŁ ŻE MA OWCZARKA A DRUGI ŻE PITBULA A OKAZAŁO SIĘ ŻE MA 3 KOCURKI 🙂 PROPONUJE MNIEJ CHEMI PRZYJMOWAĆ BO ZDROWIA SZKODA . RÓWNIEŻ NIE POLECAM TYM BARDZIEJ ŻE CZŁOWIEK WCHODZI PO ADRESIE NA MAPY GOOGLE I OPINIUJE GDZIE KTO MIESZKA Z KOMENTARZEM. DRAMA. "

czy ja w treści komentarza wspominam coś o miejscu zamieszkania sprzedającego? a brednie na temat tego że rzekomo nie wiem jakie zwierzę posiadam przy ocenie pięciu gwiazdek przy ocenie zgodności zawartości przesyłki tylko świadczy o tym z jakiego rodzaju człowiekiem miałem "przyjemność" mieć do czynienia. Ponadto zastanawia mnie informacja że 19 komentarzy zostało usuniętych - czy to aby nie pod wpływem sugestii miłego sprzedającego - może się mylę ale...

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Dostałam wczoraj Twoją wiadomość, więc konsultuję już z zespołem odpowiedzialnym za komentarze, czy możemy zadziałać w sprawie tej odpowiedzi od sprzedającego. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Otrzymałam potwierdzenie, że ta odpowiedź kwalifikuje się do usunięcia, więc poproszę Cię o informację, czy chcesz, abyśmy ją usunęli? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinkpink11
#12 Orędownik#

@_HolaOla_co w tej odpowiedzi klasyfikuje się do usunięcia?

Bo kiedy mnie kupujący nazwał "toksycznym" po tym jak nie zwróciłam pieniędzy za rzekome wady których zdjęcia nawet nie chciał wysłać to uznaliście, że to jego opinia.

oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  napisał(a):

@birbantek Otrzymałam potwierdzenie, że ta odpowiedź kwalifikuje się do usunięcia, więc poproszę Cię o informację, czy chcesz, abyśmy ją usunęli? 


jeśli to możliwe proszę o usunięcie odpowiedzi - bo delikatnie mówiąc mija się ona z prawdą

oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

a co dzieje się w sprawie chamskich esemesów ?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@birbantek Dzięki, przekazałam już Twoją decyzję i prośbę do właściwego zespołu. W kwestii SMSów podjęliśmy już działania w stosunku do sprzedajacego.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
birbantek
#7 Wielbiciel#

mogę wiedzieć jakie?

oznacz moderatorów