Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
po raz pierwszy na Allegro spotkałem się z sytuacją, że w dyskusji ze sprzedawcą na temat realizacji zamówienia odpowiada mi bot i poza tym nie mam możliwości kontaktu ze sprzedającym. Czy jest to zgodne z zasadami panującymi na Allegro?
Pozdrawiam
@Pro_Konrad wątpię abys miał bota w dyskusji..... bot w odp na wiadomości - tak, ale w dyskusji?
niestety @Pro_Konrad pisze prawdę .
@mdrogeria To musi być albo sprzedawca samobójca, albo gość który wysyła dziennie 5tys paczek i nie ma czasu na obsługę potranzakcyjną
pinsplash nie ma znaczenia kto , ale powinni coś z tym zrobić .
nie jestem pierwszą osobą, która zwróciła uwagę na to w przypadku tego konkretnego sprzedającego, niestety nie przeczytałem opinii na jego temat, bo pewnie nie zdecydowałbym się na zakup
Pro_Konrad to nie sprawa jednego sprzedającego ,,, więcej jest to nagminne .
allegro niestety to toleruje , sprzedawcy ustawiają autorespondery aby uniknąć obniżenia jakości za nieterminowe odpowiedzi .Zgłoś pomysł na forum , może allegro coś z tym zrobi .
dzięki za wskazówkę
@Pro_Konrad W takiej sytuacji w Dyskusji poproś o pomoc pracownika Allegro. Niektórzy sprzedawcy ustawiają automaty wysyłające komunikaty po rozpoczęciu Dyskusji.
To dalej ma miejsce. Otwieram dyskusję bo jest problem, opisuję sprawę i czekam, po 3 minutach dostaję powiadomienie: Sprzedawca odpowiedział już w Twojej dyskusji, odpisz mu jak najszybciej" Wchodzę do dyskusji a tam "Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej". No i tak to wygląda, dla testu odpisałem, i po 3 minutach znowu ten sam tekst i nowe powiadomienie z Allegro, żeby szybko zabrać głos bo sprzedawca już się wypowiedział. Jeszcze kilka razy ztrolowałem autoresponder, żeby zobaczyć jak to wygląda i pokazać Allegro, że to jakaś lipna praktyka sprzedawców na sztuczne nabijanie statów jak szybka odpowiedź itp. ale jak grochem w ścianę, nikomu to nie przeszkadza. Więc znowu coś jest dla ludzi ale ominięte przez automaty. Allegro, może jeśli tyle ludzi zgłasza, że to jakiś szajs to może warto się temu przyjżeć.
To jest niestety pokłosie algorytmu jakości sprzedaży. Ja takich autoresponderow nie mam, jako kupującą mnie one niezmiernie irytują ale poważnie się zastanawiam nad dodaniem. Niestety wystarczy ze przeoczysz jedna wiadomość, nie odpiszesz od razu i poziom jakości leci. Jak ktoś ma taki autoresponder to może realnie odpisywać po 10 godzinach a jakość w tym aspekcie ma na maksymalna ilość punktów. Patologia - rozumiem tu zirytowanych kupujących ale wiem jak to wyglada ze strony sprzedawcy. I dopóki Allegro nie zmieni czegoś w ocenie jakości sprzedaży to tak będzie.
No to mamy już problem nakreslony z 2 stron, a od 2020 nic sie nie zmienilo. Sprzedawca musi kombinowac zeby byc super a kupujacy jak to kupujacy ma siedziec cicho i na to wszystko patrzec, bo Allegro problemu nie widzi albo nie chce