anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Wam allegro podsuwa do oceny sprzedawcę jak transakcja jest w toku??? Nachalne i irytujące.

Golanka
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj (piątek 23.07.2021) kupiłem produkt. W paczkomacie będzie we wtorek lub później. A ja wg allegro mam ocenić sprzedawcę i produkt właśnie teraz w piątek. Bez sensu. Jest to praktyka nagminna. Jak to się nie zmieni przejdę na oceny po minimum 3 miesiącach po zakupie. Po co się irytować.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

A może, zaraz po zakupie, sprzedający pokaże ci język i się na niego obrazisz?😀 Głupot w tym systemie jest na pęczki, a to jedna z łagodniejszych. Nie wiem jak jest teraz, ale po trzech miesiącach już nie dało się oceniać do niedawna.

Do niedawna też można było kupić, nie zapłacić i wystawić opinię.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Golanka Te męczące powiadomienia możesz wyłączyć tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/powiadomienia Dla kupującego - gdy możesz ocenić sprzedawcę i Gdy możesz wystawić opinię o produkcie.

Nie będą przychodziły.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Golanka tak niestety działa system , na wystawienie oceny masz 90  dni .Miewam przypadki wystawienia oceny przez klienta przed doręczeniem przesyłki , ale są to stali bywalcy ....😀

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria Stali bywalcy i stałe oceny.😍

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek Maciek przywołaj tutaj tego speca od redukcji niepotrzebnie wysyłanych wiadomości...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @pinsplash 🙂 Temat nie do końca dotyczy usuwania niepotrzebnych wiadomości, bo tutaj mówimy raczej o zmianie daty wysyłki powiadomienia, ale w imieniu Maćka i własnym poprosiłam już @fixxxer_beny, aby wypowiedział się tutaj w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ w pas kłaniam się i dziekuję za przekazanie info.😁

Ps Mały postulat. Może powinna być gdzieś lista "ekspertów" aby z niej wybrać?

Chociaż wtedy niektórzy dopiero by posiwieli ....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Sam pomysł, aby powstała lista naszych ekspertów nie jest zły, ale problem polega na tym, że oznaczenia nie spełnią tutaj swojej roli. Do Waszej stałej dyspozycji w dzień i w nocy jesteśmy my, zespół Allegro Gadane. Eksperci nie odpowiadają tutaj na pytania codziennie, bo mają swoje obowiązki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To tak jak sprzedawcy też mają swoje dodatkowe obowiązki ale odpowiadać musimy nawet jak śpimy .

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola jest weekend,piękna pogoda i dlatego nie powiem co myślę o zrzucaniu czyiś obowiązków na Was

🍹

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

fixxxer_beny
Ekspert Allegro

Cześć 🙂 dzięki za wiadomość. @Golanka potrzebuję więcej informacji - jakim kanałem dostajesz to powiadomienie? Czy chodzi o maila, pusha w apce czy dzwoneczek (destop/apka)? 

oznacz moderatorów