Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Dokonałem zakupu na Allegro dnia 01.10.2020r. Przesyłka miała iść dość długo bo aż z Holandii. Dziś 08.10.2020r postanowiłem sprawdzić co i jak. Konto sprzedającego jest zawieszone. Po wyszukaniu nr przesyłki wyświetla się ze została wysłana 28.09.2020r. czyli przed moim zamówieniem i 02.10.2020r. dostarczona do miejscowości 400 km od mojego miejsca zamieszkania. Przy próbie dodzwonienia się na numer podany w opisie aukcji włącza się poczta głosowa. Co z tym robić?
@Jarek040679 Podaj numer oferty, o którą chodzi.
(Jarek040679), kupiłeś Czapka z daszkiem UNDER ARMOUR bejsbolówka (9757014321) od Billa-shop |
@Jarek040679 Wygląda na to, że tak. Sprzedawca ma zwieszone konto i wysłał Ci nieprawidłowy numer nadania. Jeśli nie otrzymasz towaru, po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Nie musisz przy tym zgłaszać sprawy na policję.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Dziękuję za odpowiedź
Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Dziękuję bardzo za odpowiedź
@Jarek040679 Aż przypomniał mi się podobny wątek na forum z wysyłką z Holandii w tle https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/program-ochrony-kupujacych-problem/td-p/4...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄