Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
miałam w planach zakupić na raty zero telefon. Dostałam pozytywną decyzję rozpatrzenia wniosku, wyskoczył komunikat "Czekamy na informację z banku. Nie zamykaj ani nie odświeżaj tej strony." i wisi tak już z 20 min. Czy jest to kwestia późnej godziny? Mogę spokojnie zamknąć przeglądarkę? Totalnie nie wiem co się wydarzyło, bo jest to dla mnie nowa sytuacja.
@asiachyba Zakończyło się już?
Niestety nadal to samo. Kręci się i nic więcej.
@asiachyba Jeśli nie zrobiłaś przelewu weryfikacyjnego 1 zł w celu potwierdzenia danych, możesz to zamknąć i przerwać proces. Do zakupu nie dojdzie, z czasem wniosek zostanie anulowany. Rozpocznij zakup ratalny od początku.
Z tym, że żadne powiadomienie oraz konkretnego numeru konta do przelewu w żadnym momencie nie zostało podane. Nie chcę też sytuacji ponownej gdy wypisze wniosek raz jeszcze
Po naciśnięciu dokończ właśnie nic się nie działo, a dopiero kolejnym krokiem jest przelew.
Do zakupu dochodzi w momencie potwierdzenia danych przelewem weryfikacyjnym, jeśli tego nie było, przerwanie procedury nie wiąże się z żadnymi konsekwencjami.