Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bry! Próbuję wystawić ocenę dla jednej z transakcji i napotkałem taki oto problem:
kliknięcie "Wystaw ocenę" generuje komunikat "Oceń koszt wysyłki". Kliknięcie w gwiazdkę generuje tooltip że tam zawsze jest 5 gwiazdek...
@mi_woj Oferty z darmową wysyłką nie mają możliwości zmiany tej wartości - domyślnie jest to zawsze 5 gwiazdek. Kliknij WYSTAW OCENĘ i powinno być OK.
Nie jest ok... jest deadlock. "Wystaw ocenę" zwraca błąd i tyle. Może coś jest zapisywane w cookies albo co bo fakt, że początkowy scenariusz ,byc może - nie jestem do końca pewien- wyglądał tak:
1. wyswietl transakcję do oceny
2. zaznacz 3 x 5 gwiazdek
3. kliknij wystaw ocenę.
W pukcie 2 oczywiscie pojawia się tooltip a w 3 bład o konieczności wystawienia oceny
ale....
po zamknieciu strony i próbie ponownego wystawienia ocen już z pominięciem kosztu wysłki problem nie znika.
Tak czy siak jest to błąd... przecietny użyszkodnik nie bedzie wiedział co powinien zrobić (tym bardziej nie wyczyści cache-a przeglądarki) tylko stwierdzi że nie bangla i (najprawdopodobniej) oleje sprawę.
IMHO skoro ocena darmowych kosztów wysyłki jest stała (5 gwiazdek) to można od razu zaznaczyć 5 gwiazdek i wyszarzyć albo nawet schować żeby nie kusiło tykać....albo poprawić obsługę submit-a dla formularza.
@mi_woj Cześć! Czy możesz mi podać numer tego zamówienia? Sprawdzimy co się dzieje
a100c643-c490-11ec-b1c6-f98d4fac5065
Wczesniej podałem prawdopodobną ścieżkę reprodukcji. Zwykle klikam wszystkie 3 oceny więc może aktywuje się jakiś checker dla formularza (?). Wcześniej tego nie obserwowałem a mam sporo takich zakupów ze smartem.
Ok, bład jest w linku prowadzącym do strony z oceną. Otóż, kupujacy dostaje mejla z prośbą o wystawienie oceny (tytuł:mi_woj, czekamy na Twoją ocenę). I tam, po kliknięciu polecam prowadzi do strony o takim widoku:
i wtedy też jest bład.
Natomiast link z "Oceń sprzedawcę" z portalu wygląda tak:
i tu już wszystko bangla. Fakt, że mejl jest starawy bo z 16 maja ale...może warto sprawdzić 🙂
@mi_woj Przekazałam Twoje zgłoszenie do Działu Technicznego 🙂