Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałam tu już wątek , ale nie mogę go odnaleść więc piszę nowy bo nie podoba mi się podejście allegro w dyskusji jaką prowadzę ze sprzedawcą . Pomimo wysyłanych próśb o pomoc allegro zupełnie nie zwraca uwagi na wpisy sprzedawcy ,a według mnie tego typu odzywki nie powinny mieć miejsca nie mówiąc o tym ,że nie są godne przedsiębiorcy.
Oto one :
''Lecz się kobieto ''
,,Prosimy udać się do specjalisty ,,
a my jesteśmy wóżki? pokaż tekst dyskusji z ciągłością
@Client:118724724 To są niedopuszczalne zwroty w dyskusji, jeżeli tak pisze któraś ze stron, w większości teraz odpisują BOTy ale ktoś z tego poziomu, A czego ta dyskusja dotyczy i z kim?
@Client:118724724 Masz odwagę pokazać całą dyskusję? Już takie wątki były tutaj na forum, a ostrzeżenie otrzymywali po równo Kupujący i Sprzedający..... więc ściek nienawiści bywał po obu stronach. Jak jest w Twoim przypadku, czy tylko kultura ma działać w jedna stronę?
Oczywiście takie wypowiedzi Sprzedawcy są niedopuszczalne, ale mnie też interesuje, co doprowadziło Sprzedawcę do takich irracjonalnych wpisów.
@Client:118724724 Skierowałam sprawę do odpowiedniego zespołu. Jednocześnie muszę zaznaczyć, że jako kupująca masz obowiązek odbioru przesyłki i ewentualnie jej odesłania. Sprzedawca miał prawo pomniejszyć zwróconą kwotę o koszty zwrotu nieodebranej paczki.
Tak, w zależności od tego kiedy nastąpiło odstąpienie od umowy zakupu!
@LEW433 napisał(a):
Tak, w zależności od tego kiedy nastąpiło odstąpienie od umowy zakupu!
Na podstawie obowiązujących przepisów - proszę rozwiń swoją myśl. Bo z tego co w ustawie, to koszt zwrotu ponosi Kupujący, chyba że Sprzedający ustalił inne warunki...... Warunki "kiedy nastąpiło odstąpienie od umowy" nie ma tu wzmianki. Oświeć mnie nowościami w tej sprawie, prooooszę Ciebie jak świnka, co się prosi i prosiiii jak w chlewie na sawannie 🙂
Kupujący może w każdej chwili odstąpić od umowy zakupu w zgodnie z prawem czasie, jeżeli sprzedający jej nie wysłał przed odstąpieniem to wysyła na własną odpowiedzialność.
Powodem nie odebrania przesyłki był paczkomat bez ekranu o czym nie byłam poinformowana podczas zakupu ,a allegro mi go podpowiedziało i nie umiałam zmienić na ten , z którego zwykle odbieram, a podpowiedziany jest blisko więc nie widziałam żadnego problemu , ale nie w tym rzecz.
Jestem emerytką więc mam czas i kiedyś po drodze weszłam do Rzecznika Konsumentów ,nie podawałam żadnych danych choć prosił o to , poprosiłam o hipotetyczne stanowisko opisując całe zajście . Rzecznik określił to jednoznacznie ,sprzedawca ma obowiązek zwrócić koszt nadania czego sprzedawca nie zrobił , po drugie : potrącając koszt powrotu bezwzględnie powinien to udokumentować czego również nie zrobił . Stanowisko Rzecznika przedstawiłam w dyskusji czego skutkiem były opisane wcześniej niestosowne wpisy sprzedawcy .
Otrzymałam od allegro rekompensatę w postaci monet dlatego nie wystąpię o zwrot środków co napisałam również w dyskusji , ostatni wpis sprzedawcy to groźby policją , sądem ,ale nie zrobiłam niczego żeby miała się obawiać . Sprzedawca pisze ,że chcę wyłudzić dodatkowe pieniądze , ale ja wcześniej pisałam ,że nie wystąpię o zwrot z protect choć w dyskusji taką propozycję dostałam od allegro.
@Client:118724724 to sama zrobiłaś błąd ale podziękuj allegro za super usługę pt wybierzemy ci przewoźnika by było szybciej jako opcję domyślną w wysyłce. Zwroty bez odebrania są płatne powinien ci oddać kwotę za najtańszą wysyłkę z oferty minus koszt powrotu i tu może się okazać że ty mu jeszcze wisisz np paczkomat 10zł a nieodebranie 15zł. Co do udokumentowania to poprosiłaś o udokumentowanie bo to nie problem odpowiednia pozycja allegro pojawia się sprzedawcy z rozliczeniach miesięcznych.
@az1rael autor wątku pisze ,że sprzedawca nie dokumentując potrącił za powrót choć zwroty Inpost są bezpłatne , nie zwrócił również kosztów nadania
@mdrogeria ja tu nie widzę że to inpost. Niektóre zwroty są bezpłatne ale pytanie ile kosztują zwroty z zarąbistej usłudze pt allegro wybierze ci przewoźnika tak byś miał szybko podejrzewam że sprzedawcy mogą się zdziwić... a przypomnę jeszcze że to doymślna usługa a kupujący przecież nie patrzą bo po co to kto poniesie koszty?
@az1rael domyślnie cyt,, Powodem nie odebrania przesyłki był paczkomat bez ekranu ,,
@Client:118724724 jaki to przewoźnik ?
@mdrogeria Może Łone, także mylnie go tak nazywają!!
@LEW433 zgodnie z wypowiedziami naszych Moderatorek 🥀 cofki łone są darmo
koleny wpis po zwroceniu uwagi przez allegro
„nicedeal_eu - proszę o zachowanie kultury wypowiedzi w dyskusji i o nieużywanie zwrotów, które mogą urazić drugą stronę lub naruszyć jej dobra osobiste. Takie wypowiedzi nie powinny mieć miejsca. ”
''Zachowalismy kulture wypowiedzi - stwierdzilismy jedynie ze kupujacy potrzebuje pomocy lekarza ''
tak to był paczkomat inpostu
@mdrogeria @LEW433 przecież tekst pt nieodebranie paczki z paczkomatu jasno wskazuje na celowe nieodebranie przesyłki a nie zrobienie odstąpienia przed wysyłką więc nie ma tu do czynienia z darmowym zwrotem / cofką a z nałozeniem opłaty za nieodebranie jeśli taka miała być. Nie zdziwię się jak allegro domyślnie wybiera swojego one klient wkurzony sprzedawcę skopie za jakość tego tworu plus opłata za zwrot wyjdzie drożej niż za nadania no idealny sposób by zarobić zwiekszyć obroty/ zasięgi i by kto inny za partactwo wciry dostał a opłata na 20x stronie rozliczenia punkt 172378 w kat inne
@az1rael Kupujący przy zakupie ze Smartem nie jest strona dla przewoźnika, do Allegro z tym.
@LEW433 pomyśl zanim napiszesz jakby kupione było ze smartem to o jakim zwrocie kasy za nadanie by była mowa? 0zł? skoro upomina się o kasę to musiała zapłacić
Allegro One także jest darmowy zwrot.