Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pisałam tu już wątek , ale nie mogę go odnaleść więc piszę nowy bo nie podoba mi się podejście allegro w dyskusji jaką prowadzę ze sprzedawcą . Pomimo wysyłanych próśb o pomoc allegro zupełnie nie zwraca uwagi na wpisy sprzedawcy ,a według mnie tego typu odzywki nie powinny mieć miejsca nie mówiąc o tym ,że nie są godne przedsiębiorcy.
Oto one :
''Lecz się kobieto ''
,,Prosimy udać się do specjalisty ,,
@az1rael Wyluzuj już, na emerytkę tak!!☹️
@w_kiwi Jednocześnie muszę zaznaczyć, że jako kupująca masz obowiązek odbioru przesyłki i ewentualnie jej odesłania.
wy to naprawdę jesteście jakimś socjologicznym fenomenem. Niedawno miałam sytuację gdy pani zrobiła sobie 2 zakupy (bo przecież ma smarta więc po co dodawać produkty do koszyka) - pani nie odebrała paczek (w zależności od dnia wersje były następujące - pomyliła paczkomaty, rozmyśliła się, wypadł jej wyjazd służbowy). Pani oczekiwała natychmiastowego zwrotu środków a na moją informację że ma obowiązek odebrania zamówionej paczki kupujaca stwierdziła że może się rozmyślić w każdej chwili a Allegro jej przytaknęło - że wcale nie ma obowiązku odebrania zamówionych paczek. Może ustalcie najpierw jedną wspólną wersję, co?
@Health___Beauty @az1rael słuchajcie i czytajcie ze zrozumieniem cyt ,, Powodem nie odebrania przesyłki był paczkomat bez ekranu o czym nie byłam poinformowana podczas zakupu ,,
Autorka wątku jest emerytką ,a więc osobą wiekową ,Wy jesteście młodzi macie dobre oczy macie smartfony , a emerytka podejrzewam !! nie ma smartfona i to stanęło na drodze do odbioru przesyłki z apkomatu jaki podpowiedziało jej allegro nie informując podczas zakupu ,że do odbioru paczki potrzebny jest smartfon .
Posiedziałem i odszukałem wątek jaki @Client:118724724 utworzył jakiś czas temu
zapraszam do lektury https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/sprzedawca-nie-odebral-zwrotu/m-p/732098#M2368...
@mdrogeria rozumiem i mój wpis abstrahuje od sytuacji autorki wątku. Chodzi mi o to że ilu pracowników Allegro tyle wersji danej sytuacji. I weź tu nie oszalej.
@Health___Beauty nie to jest tematem wątku ,tematem jest zachowanie sprzedawcy i brak reakcji ze strony allegro ,ale wracając do naszej ,, przepychanki ,, chcę zwrócić Waszą uwagę na istniejącą od dawna patologię . Zgodnie z zapisem a UK sprzedawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy w najniższym wymiarze czego nie robi , potrąca koszt zwrotu , którego nie poniósł , ba.. nawet nie przedstawił żadnego dowodu jeśli /na pewno nie / już taki wystąpił , allegro zamiast wymusić na sprzedawcy zwrot środków w określonej w UK wysokości staje się świętym mikołajem / celowo małe litery / i rekompensuje różnicę monetami czyli ostatecznie przerzuca tę kwotę na nas..... wszystkich.... sprzedawców .
@mdrogeria Do całej tej sytuacji doprowadziło Allegro, wybierając klientce domyślnie apkomat i nie informując o tym. To Allegro jest tu winne. Jest opcja Protecta, która by tu zadziałała, ale tutaj znowu klientka nie chce z tego skorzystać, choć powinna. ja emerytem nie jestem i też nie lubię aplikacji tego typu i w ogóle żadnych.
@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .
@mdrogeria napisał(a):
@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .
Skoro Klientka miała problem aby zmienić sugerowany przez Allegro paczkomat (który okazał się apkomatem, bez żadnej informacji), to tym bardziej nie złoży wniosku do Allegro Protect. Ten serwis w ogóle nie dba o obsługę osób starszych, i to od poziomu obsługi, wyszukiwania i zakupu aż po sam mechanizm ochrony klienta. A trylion bezużytecznych chińskich ofert (za których utrzymanie na serwerach trzeba słono płacić) uniemożliwia sensowne znalezienie poszukiwanego towaru.... Ja nie wiem, serwis schodzi na psy (bez obrazy dla psów).