anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego allegro nie reaguje

Client:118724724
#9 Pomysłodawca#

Pisałam tu już wątek , ale nie mogę go odnaleść więc piszę nowy bo nie podoba mi się podejście allegro w dyskusji jaką prowadzę ze sprzedawcą . Pomimo wysyłanych próśb o pomoc allegro zupełnie nie zwraca uwagi na wpisy sprzedawcy  ,a według mnie tego typu odzywki nie powinny mieć miejsca nie mówiąc o tym ,że nie są godne przedsiębiorcy.

Oto one :

''Lecz się kobieto ''

,,Prosimy udać się do specjalisty ,,

 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

LEW433
#21 Demiurg#

@az1rael Wyluzuj już, na emerytkę tak!!☹️

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@w_kiwi Jednocześnie muszę zaznaczyć, że jako kupująca masz obowiązek odbioru przesyłki i ewentualnie jej odesłania.

wy to naprawdę jesteście jakimś socjologicznym fenomenem. Niedawno miałam sytuację gdy pani zrobiła sobie 2 zakupy (bo przecież ma smarta więc po co dodawać produkty do koszyka) - pani nie odebrała paczek (w zależności od dnia wersje były następujące - pomyliła paczkomaty, rozmyśliła się, wypadł jej wyjazd służbowy). Pani oczekiwała natychmiastowego zwrotu środków a na moją informację że ma obowiązek odebrania zamówionej paczki kupujaca stwierdziła że może się rozmyślić w każdej chwili a Allegro jej przytaknęło - że wcale nie ma obowiązku odebrania zamówionych paczek. Może ustalcie najpierw jedną wspólną wersję, co? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty @az1rael słuchajcie i czytajcie ze zrozumieniem cyt ,, Powodem nie odebrania przesyłki był paczkomat bez ekranu o czym nie byłam poinformowana podczas zakupu ,,

Autorka wątku jest emerytką  ,a więc osobą wiekową  ,Wy jesteście młodzi macie dobre oczy macie smartfony , a emerytka podejrzewam !! nie ma smartfona i to stanęło na drodze do odbioru przesyłki z apkomatu jaki podpowiedziało jej allegro nie informując podczas zakupu ,że do odbioru paczki potrzebny jest smartfon .

Posiedziałem i odszukałem wątek jaki @Client:118724724 utworzył jakiś czas temu 

zapraszam do lektury https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/sprzedawca-nie-odebral-zwrotu/m-p/732098#M2368... 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria rozumiem i mój wpis abstrahuje od sytuacji autorki wątku. Chodzi mi o to że ilu pracowników Allegro tyle wersji danej sytuacji. I weź tu nie oszalej. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Health___Beauty nie to jest tematem wątku  ,tematem jest zachowanie sprzedawcy i brak reakcji ze strony allegro ,ale wracając do naszej ,, przepychanki ,, chcę zwrócić Waszą uwagę na istniejącą od dawna patologię . Zgodnie z zapisem a UK sprzedawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy w najniższym wymiarze czego nie robi , potrąca koszt zwrotu , którego nie poniósł , ba..  nawet nie przedstawił żadnego dowodu jeśli  /na pewno nie / już taki wystąpił , allegro zamiast wymusić na sprzedawcy zwrot środków w określonej w UK wysokości staje się świętym mikołajem / celowo małe litery / i rekompensuje różnicę monetami czyli ostatecznie przerzuca tę kwotę na nas..... wszystkich.... sprzedawców .

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria Do całej tej sytuacji doprowadziło Allegro, wybierając klientce domyślnie  apkomat i nie informując o tym. To Allegro jest tu winne. Jest opcja Protecta, która by tu zadziałała, ale tutaj znowu klientka nie chce z tego skorzystać, choć powinna. ja emerytem nie jestem i też nie lubię aplikacji tego typu i w ogóle żadnych.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .

oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria  napisał(a):

@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .


Skoro Klientka miała problem aby zmienić sugerowany przez Allegro paczkomat (który okazał się apkomatem, bez żadnej informacji), to tym bardziej nie złoży wniosku do Allegro Protect. Ten serwis w ogóle nie dba o obsługę osób starszych, i to od poziomu obsługi, wyszukiwania i zakupu aż po sam mechanizm ochrony klienta. A trylion bezużytecznych chińskich ofert (za których utrzymanie na serwerach trzeba słono płacić) uniemożliwia sensowne znalezienie poszukiwanego towaru.... Ja nie wiem, serwis schodzi na psy (bez obrazy dla psów).

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów