Dlaczego allegro nie reaguje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pisałam tu już wątek , ale nie mogę go odnaleść więc piszę nowy bo nie podoba mi się podejście allegro w dyskusji jaką prowadzę ze sprzedawcą . Pomimo wysyłanych próśb o pomoc allegro zupełnie nie zwraca uwagi na wpisy sprzedawcy ,a według mnie tego typu odzywki nie powinny mieć miejsca nie mówiąc o tym ,że nie są godne przedsiębiorcy.
Oto one :
''Lecz się kobieto ''
,,Prosimy udać się do specjalisty ,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael Wyluzuj już, na emerytkę tak!!☹️
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi Jednocześnie muszę zaznaczyć, że jako kupująca masz obowiązek odbioru przesyłki i ewentualnie jej odesłania.
wy to naprawdę jesteście jakimś socjologicznym fenomenem. Niedawno miałam sytuację gdy pani zrobiła sobie 2 zakupy (bo przecież ma smarta więc po co dodawać produkty do koszyka) - pani nie odebrała paczek (w zależności od dnia wersje były następujące - pomyliła paczkomaty, rozmyśliła się, wypadł jej wyjazd służbowy). Pani oczekiwała natychmiastowego zwrotu środków a na moją informację że ma obowiązek odebrania zamówionej paczki kupujaca stwierdziła że może się rozmyślić w każdej chwili a Allegro jej przytaknęło - że wcale nie ma obowiązku odebrania zamówionych paczek. Może ustalcie najpierw jedną wspólną wersję, co?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty @az1rael słuchajcie i czytajcie ze zrozumieniem cyt ,, Powodem nie odebrania przesyłki był paczkomat bez ekranu o czym nie byłam poinformowana podczas zakupu ,,
Autorka wątku jest emerytką ,a więc osobą wiekową ,Wy jesteście młodzi macie dobre oczy macie smartfony , a emerytka podejrzewam !! nie ma smartfona i to stanęło na drodze do odbioru przesyłki z apkomatu jaki podpowiedziało jej allegro nie informując podczas zakupu ,że do odbioru paczki potrzebny jest smartfon .
Posiedziałem i odszukałem wątek jaki @Client:118724724 utworzył jakiś czas temu
zapraszam do lektury https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/sprzedawca-nie-odebral-zwrotu/m-p/732098#M2368...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria rozumiem i mój wpis abstrahuje od sytuacji autorki wątku. Chodzi mi o to że ilu pracowników Allegro tyle wersji danej sytuacji. I weź tu nie oszalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Health___Beauty nie to jest tematem wątku ,tematem jest zachowanie sprzedawcy i brak reakcji ze strony allegro ,ale wracając do naszej ,, przepychanki ,, chcę zwrócić Waszą uwagę na istniejącą od dawna patologię . Zgodnie z zapisem a UK sprzedawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów dostawy w najniższym wymiarze czego nie robi , potrąca koszt zwrotu , którego nie poniósł , ba.. nawet nie przedstawił żadnego dowodu jeśli /na pewno nie / już taki wystąpił , allegro zamiast wymusić na sprzedawcy zwrot środków w określonej w UK wysokości staje się świętym mikołajem / celowo małe litery / i rekompensuje różnicę monetami czyli ostatecznie przerzuca tę kwotę na nas..... wszystkich.... sprzedawców .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria Do całej tej sytuacji doprowadziło Allegro, wybierając klientce domyślnie apkomat i nie informując o tym. To Allegro jest tu winne. Jest opcja Protecta, która by tu zadziałała, ale tutaj znowu klientka nie chce z tego skorzystać, choć powinna. ja emerytem nie jestem i też nie lubię aplikacji tego typu i w ogóle żadnych.
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria napisał(a):
@drekenzes czyli doszliśmy do wniosku , że cały mechanizm osłony klienta jest do .....poprawy .
Skoro Klientka miała problem aby zmienić sugerowany przez Allegro paczkomat (który okazał się apkomatem, bez żadnej informacji), to tym bardziej nie złoży wniosku do Allegro Protect. Ten serwis w ogóle nie dba o obsługę osób starszych, i to od poziomu obsługi, wyszukiwania i zakupu aż po sam mechanizm ochrony klienta. A trylion bezużytecznych chińskich ofert (za których utrzymanie na serwerach trzeba słono płacić) uniemożliwia sensowne znalezienie poszukiwanego towaru.... Ja nie wiem, serwis schodzi na psy (bez obrazy dla psów).
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »