Dlaczego, by zwrócono mi pieniądze za zagubioną przesyłkę muszę wysyłać zdjęcie dowodu osobistego?

Client:121912647
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-10-2024
10:56
Ponad dwa tygodnie temu dokonałem zakupu towaru, który został zagubiony podczas wysyłki.
Chcąc odzyskać pieniądze za niedostarczony towar muszę wysłać zdjęcie dowodu osobistego, na co nie chcę się zgadzać. Jak się okazuje bez tego nie mogę złożyć wniosku o zwrot.
Czy istnieje inna możliwość zweryfikowania mnie, jako właściciela konta, aniżeli wyciąganie moich danych osobowych?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-10-2024
11:00
Tego nie wie nikt dlaczego, wiemy tylko że jak nie wyślesz to argumentują tym i nie dostaniesz.
oznacz moderatorów