Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o udzielenie informacji jak to jest, że jako kupujący oznaczam dyskusję jako "nierozwiązaną" a po tygodniu sprzedawca zwraca się z "prośbą o zmianę statusu na rozwiązaną" i dyskusja w magiczny sposób ma nadany status "Rozwiązana"?? Co to za fikcja z tymi dyskusjami?
11 września 2022 22:09
Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.
a potem Sprzedający pisze:
"Z uwagi na brak dalszych pytań, zwracamy się z uprzejmą prośbą o zmianę statusu dyskusji na "rozwiązana"."
i dostaję od Allegro informację: "zakończyliśmy w Twoim imieniu Dyskusję z XXXXX." i
19 września 2022 13:04
Prawdopodobnie Allegro, po zapoznaniu się z dyskusją uznało, że sprzedawca rozwiązał problem lub nie musi tego robić i zakończyło dyskusję jako zakończoną.
Sprzedawca ma możliwość poprosić Allegro o przyjrzenie się dyskusji, jeśli trafił na złośliwego Kupującego, który mimo rozwiązania problemu lub gdy sprzedawca nie jest do tego zobowiązany, oznacza dyskusję jako nierozwiązaną.
Pracownicy allegro (na szczescie) zaczynają odchodzić od wchodzenia w zadki kupującym w dyskusjach.
@NazwaUzytkownika wyjaśnienie dla tej decyzji umieściliśmy w dyskusji:
"Sprzedający jest odpowiedzialny za rozpatrzenie reklamacji. Może ją uznać lub rozpatrzyć negatywnie, jeśli towar był zgodny z umową. Z toku korespondencji wynika, że sprzedający wydał odmowną decyzję. Rozumiem, że kupujący nie zgadza się z takim rozwiązaniem i że nie jest Pan zadowolony z przebiegu transakcji. Jako serwis nie jesteśmy w stanie zmusić sprzedającego do zmiany decyzji oraz nie możemy jej podważyć, zatem nie mamy podstaw do podjęcia dalszych działań. W tej sytuacji zamykamy dyskusję".
Ale nie przeszkadza ona w niczym jeżeli ma status nierozwiązana, oprócz sprzedającemu, teraz poszliście na rękę sprzedającemu!
@LEW433 przestań pi...sać głupoty. Dlaczego sprzedawca ma mieć ujemne punkty w jakości przez takiego Kupującego? Zrobił co do niego należało i finito. Nie podoba się decyzja Kupującemu? To może iść do sądu, może zwrócić się do POK-u. Choć tu jak widzę po odpowiedzi Allegro raczej nie ma szans nic ugrać.
Celowe wprowadzanie w błąd, opis wciąż wprowadza jest zafałszowany i wprowadza w błąd kolejnych klientów, którzy podejmują decyzje bez świadomości zakupu produktów "Made in Russia" - dlatego ma mieć.
A Ty nie piszesz głupot czy nie czytasz co piszesz, kupujący ma prawo odznaczyć jako nierozwiązaną i nie dlatego tak zostawił żeby Allegro to zmieniało, poczytaj regulamin dyskusji i nie pisz głupot.😛
@LEW433 a sprzedawca, jeśli dopełnił wszelkich formalności odnośnie np. reklamacji, ma pełne prawo poprosić pracownika Allegro o dokładne zapoznanie się ze stanem faktycznym dyskusji i zamknięcie jej. Szczególnie, że po pierwsze rzutuje to na jego ocenę jakości sprzedaży i choćby trafność wyszukiwania. Po drugie i najważniejsze, większa liczba nierozwiązanych dyskusji może spowodować blokadę wypłat z Allegro Finanse. Dlatego to twórca i nadzorca tego narzędzia ma decydujący głos co do statusu dyskusji.
No właśnie o to chodzi żeby przeszkadzała Sprzedającemu i żeby starał się brać pod uwagę zdanie klienta. Jedna dyskusja może nic nie znaczy ale jak takich będzie już dziesiątki to może coś zmieni.
Dyskusja nie jest od wymuszania swoich widzimisię pod groźbą zrobienia sprzedającemu na złość.
Co widzisz w tym złośliwego? Postaw się w sytuacji, że zamawiasz produkt w opisie którego czytasz informację "Producent/Importer: xxxx POLSKA" i dostajesz produkt z etykietą "Made in Russia" - patrzysz na zdjęcia z oferty i tej etykiety tam nie ma, w opisie tylko POLSKA. Ciekaw jestem twojej reakcji?
Rozumiem, to znaczy że moje zdanie nie ma żadnego znaczenia a te całe "dyskusje" to tak pic pod publiczkę, dokładnie tak jak ten żółto/niebieski napis Allegro. Czy zapoznaliście się z treścią dyskusji gdzie Sprzedawca pisze w treści, że "Producent/Importer: Candy Hoover Polska" a ja dostaję pralkę centralnie z napisem "Made in Russia", który w dodatku nie jest umieszczony na żadnym ze zdjęć na aukcji? To jest dla mnie problem i to nierozwiązany bo sprzedawca jedne co ma na swoje usprawiedliwienie to, że opis jest ok i odmawia pokrycia kosztów zwrotu takiego towaru i problem pozostaje... ale nierozwiązany.
Dyskusja (jak sama nazwa wskazuje) służy do dyskutowania. Tutaj się ona zakończyła i jeśli nie zgadzasz się z wynikiem reklamacji to możesz złożyć odwołanie lub iść ze sprzedającym do sądu.
Tak, dokładnie ale wynik dyskusji może być jako "Rozwiązany" czyli nie potrzeba iść do sądu albo "nierozwiązana" i wtedy oczywiście robię dalej co uważam za stosowne - czyli np. idę do sądu.
A jak oznaczysz jako nierozwiązana i nie pójdziesz do sądu to powinieneś dostać bana na Allegro? 😆
Nie, "nierozwiązana" dyskusja służy dyscyplinowaniu sprzedawcy, który w takim przypadku powinien przynajmniej zaktualizować opis oferty tak żeby nie prowadzać w błąd przyszłych klientów, tak żeby mieli w 100% informacje CO kupują i dokonywali wyboru świadomie. Nierozwiązane dyskusje służą chyba Allegro do oceny sprzedawców w jaki sposób zajmują się problemami klientów na etapie pozasądowym. Do sądu mogę iść zawsze.
@NazwaUzytkownika opis nie wprowadza w błąd nikogo, kto potrafi czytać ze zrozumieniem. Idź do sądu, niech sędzia też ma trochę rozrywki, zwykle ma same poważne i/lub ponure sprawy na wokandzie.
@NazwaUzytkownika widzę u Ciebie kilka problemów i żaden nie ma w związku ze sprzedawcą:
Brawo dla Allegro, że uchronili sprzedawcę przed spadkiem jakości ocen sprzedaży przez widzimisię frustrata, który nie wie jak działa globalizacja.
@NazwaUzytkownika gratuluję Ci, jedno z fajniejszych samozaorań jakie tu ostatnio widziałem. 😎
Ja rozumiem słowo "importer" ale na szczęście potrafię też odczytać prawdziwe intencje sprzedawcy w związku ze sprzedażą produktu "Made in Russia" z centralnie widoczną dużą nalepką i informacją w treści oferty "Producent/Importer: xxx xxxx POLSKA"