Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o udzielenie informacji jak to jest, że jako kupujący oznaczam dyskusję jako "nierozwiązaną" a po tygodniu sprzedawca zwraca się z "prośbą o zmianę statusu na rozwiązaną" i dyskusja w magiczny sposób ma nadany status "Rozwiązana"?? Co to za fikcja z tymi dyskusjami?
11 września 2022 22:09
Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.
a potem Sprzedający pisze:
"Z uwagi na brak dalszych pytań, zwracamy się z uprzejmą prośbą o zmianę statusu dyskusji na "rozwiązana"."
i dostaję od Allegro informację: "zakończyliśmy w Twoim imieniu Dyskusję z XXXXX." i
19 września 2022 13:04
@NazwaUzytkownika dalej udowadniasz że nie rozróżniasz miejsca produkcji od nazwy podmiotu odpowiedzialnego za dystrybucję na danym rynku. 🤣🤣🤣
Czepiasz się, ja czytam po polsku. Chodzi o ZMANIPULOWANY przekaz oferty, czyli o to czego tam nie ma w treści, czego brakuje a nie o to co tam jest napisane.
ukośnik = LUB
Siedziba producenta nie musi się znajdować w miejscu fabryki
To w końcu zgłosiłeś zwrot czy reklamację?
Dziwne, jak kupujący odznaczył jako nierozwiązaną to ona nie zmieniała statusu na rozwiązaną, zapytajmy : @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 sama dyskusja z siebie nie zmienia statusu, pracownik Allegro może na wniosek sprzedawcy zmienić. Jak wyjaśniła już @la_nika masz tu przykład Kupującego, który nie rozumie, że sprzedawca ma prawo odrzucić reklamację i to właśnie zrobił, więc po złości oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną. Na szczęście Allegro w miarę obiektywnie podchodzi do takich tematów i sprzedawca nie jest skazany na fochy Kupującego.
Tu nie chodziło o reklamację tylko o pokrycie kosztów zwrotu pralki w związku z zafałszowanym opisem, który skrzętnie ukrywał rzeczywiste pochodzenie prakli "Made in Russia".
Założenie sprawy w sądzie online to groszowe kwestie. Dlaczego nie skorzystasz z tego udogodnienia? Bo nie chodzi o żadną dostawę czy Russię tylko o zwykłą złośliwość.
Nie, chodzi o rzetelność i świadomy wybór.
Ponadto, dyskusje chyba są od tego żeby podchodzić do nich z perspektywy kupującego - jest to narzędzie do wsparcia kupującego. Chodzi o to żeby Sprzedawca rozwiązał problem Klienta nawet jeżeli jest on subiektywny a nie decydował o istnieniu problemu wraz z pracownikiem Allegro. To nie jest problem ani Allegro ani Sprzedawcy, to jest dyskusja otwarta na wniosek Klienta ponieważ JEGO odczucia wskazują na istnienie problemu i czy został on rowiązany.
@NazwaUzytkownika na szczęście Twoje odczucia nie decydują o tym, czy zgłoszony problem jest faktyczny, czy wydumany, wynikający z elementarnych braków umiejętności czytania opisu ze zrozumieniem. Gdyby problem był faktyczny i Allegro widziałoby jakiekolwiek śladowe ilości Twojej racji, to zaprosiłoby Cię do skorzystania z POK. Jednak nikt nie będzie płacił za Twoje mylne odczucia, ani Allegro, ani sprzedawca.
Niestety ale w obecnej sytuacji taki opis i ukrywanie rzeczywistych zdjęć produktu to jest celowe wprowadzanie w błąd.
@NazwaUzytkownika jak widzisz tylko Ty tak uważasz. Ani pracownicy Allegro, ani użytkownicy AG, nie wspominając o sprzedawcy, nie podzielają Twojego zdania.
Możesz iść do sądu, możesz iść do powiatowego/miejskiego rzecznika praw konsumenta, na pewno pomogą "pokrzywdzonemu". 😎
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że odstąpić od umowy w przypadku wady (o ile istnieje) możesz jedynie jeśli jest istotna. Wiesz co to "istotność wady", prawda? 🙄
Może jeszcze masaż stópek do tego?
Chcesz coś wnieść do rozmowy to bardzo proszę a jak nie masz nic konkretnego do dodania to z masażami zapraszam raczej gdzie indziej.
Do ciebie przecież i tak nic nie dociera. Ty masz rację a sprzedawcy, pracownicy Allegro i członkowie forum powinni ci przyklaskiwać.
Wniosłam jedyne logiczne rozwiązanie problemy jeśli by był prawdziwy- sąd ale ty udajesz, że tego nie widzisz bo zdajesz sobie sprawę z głupoty swoich roszczeń.
Wiecie, szanowni Sprzedawcy, co jest najlepszą odpowiedzią na stawiane przeze mnie zarzuty czy zostałem wprowadzony w błąd czy nie? To, że ta pralka wraz z informacją w ofercie "Made in Russia" albo ze zdjęciem real etykiety miałaby sprzedaż ZERO szt. a nie 150 szt. i to jest najlepszą odpowiedzią czy opis jest zmanipulowany czy nie. Pozdrawiam wszystkich i EOT z mojej strony.
No więc dlaczego mając takie niepodważalne dowody nie załatwisz tego jak normalny człowiek? 🙂