Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapytaj sprzedającego, a co przesyłka cała czy uszkodzona?
Bo allegro życzy sobie, żeby wysłano 2 dni przed zakupem. Sprzedający nie wysyłający dużego procenta wysyłek tego samego dnia są spychani na tył wyników wyszukiwania... Do tego jeszcze algorytm przekłamuje i nawet jak ktoś np ustawia wysyłkę w 2 dni to system często kupującemu pokazuje dostawa jutro czy pojutrze. A że kupujący za takie opóźnienie nie z winy sprzedawcy potrafią negatywami rzucać to w takim przypadku sprzedawca staje na głowie i pakuje byle szybko i byle terminu dotrzymać... Allegro to korpo ma być dużo i byle jak i wszystko tak ustawiają....
A płacisz za specjalne pakowanie a dostajesz zapakowane standardowo ? Zawsze możesz poprosić sprzedawcę o dodatkowe zabezpieczenia ale to zwykle kosztuje.
Ostatnio dostałem trzy przedmioty wrzucone luzem w worek foliowy.
Czy takie pakowanie uważasz za standardowe?
Walizka zgrzewarki dotarła połamana.
@arekb81 To to już jest przegięcie ze strony sprzedawcy imasz prawo to ocenić w swojej opinii.
Firma czy prywatny?
@kolekcjoner608 " Zawsze możesz poprosić sprzedawcę o dodatkowe zabezpieczenia"
Prywatni sprzedawcy prawie zawsze takie prośby mają w đüpíë. Przez to ekspres do kawy do mnie dotarł rozwalony. Gramofon dotarł połamany.
Z firmami jest nieco lepiej, ale też zdarzają się niedbaluchy.
Tak z rok temu też burzyłam się o te foliopaki nawet tu na forum. Generalnie allegro miało to gdzieś. A to oni nasilili problem tym swoim nieszczęsnym systemem ocen. Co do prywatnych sprzedawców to sprzedaję na koncie prywatnym i zawsze pakuję pancernie. Także prośby o dodatkowe opakowanie rzeczywiście ignoruję, bo to stracony czas na pisanie, one z założenia są tak zapakowane. Ale ja mam kilka paczek dziennie i męża do pomocy przy szkle. Nawet pojedyńcza książką jest owijana folią i dopiero potem wrzucana w kopertę bąbelkową. Szkło to już w ogóle pancerna paka. Foliopaki zaś najczęściej dostawałam z większych firm. Oni wolą w razie czego użerać się z reklamacją i pewnie koszt zniszczonego towaru wliczać w cenę. Nie ryzykują wtedy negatywa za opóźnioną wysyłkę, a negatyw czy nawet gwiazdka mniej strasznie statystyki tu zaniża. Teraz taka firma przykładowo ma godzinę graniczną wysyłek w paczkomacie o 15, kupisz o 14:30, musi w pół godziny zapakować i dostarczyć do punktu inaczej allegro poleci po statystykach. Może ustawić godzinę wysyłek wcześniejszą na paczki tego samego dnia, ale wtedy ogólnie statystyki będą gorsze. A one przekładają się na wyświetlenia ofert i sprzedaż....
Dlaczego jest tak słaba pisownia w języku polskim?