anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego MediaMarkt blokuje klientów, którzy dokonali zakupu kilku sztuk towaru ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

Witam,

zakupiłem kilka sztuk produktu na koncie "MediaMarktPolska" , po 3 tygodniach chciałem ponowić zamówienie, niestety przy próbie realizacji koszyka wyskakuje informacja "Nie możesz kupić w tej ofercie - sprzedający dodał Cię do czarnej listy."

na pytanie skierowane do sprzedawcy otrzymałem odpowiedź:

"Dzień dobry,
Szanowny kliencie,

Uprzejmie informuję, że profil został dodany na czarną listę z powodu zakupów w hurtowych ilościach.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

Pozdrawiam,
Zespół MediaMarkt"

pamiętacie slogan owego sprzedawcy "nie dla **piiip**ów" sprzed kilku lat?

MediaMarkt idzie z duchem czasu stosując blokady "nie dla zakupów powyżej 1 sztuki"Przechwytywanie.PNG

:D:D:D

oznacz moderatorów
170 ODPOWIEDZI 170
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@Psychedelic99 napisał 

"a niby taka duża i poważna firma "

Nic dodać, nic ująć. Jest duża bo nie pozwala sobie wejść na głowę. 

Nieznamy całej prawdy, ten "klient" kupuje na fakturę podając NIP czyli udając konsumenta, a może ten klient często zwraca produkty odstępując od umowy. Każdy przedsiębiorca ma prawo ograniczyć i odmówić sprzedaży innemu przedsiębiorcy tym bardziej jeśli ofertę ma w detalu, a kupuje firma.

 

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@piimaa Dokładnie. Trzeba mieć oględnie mówiąc porąbane, by reglamentować towar. 

Te czasy już dawno minęły, a towaru jest tyle, jak to mawiają w Niemczech, jak piasku nad morzem.

Szkoda słów. Omijać szerokim łukiem. Mądrzejszy sprzedawca sprzeda taką ilość, jaką ma dostępną na aukcji nawet jednorazowo z pocałowaniem ręki i bez łaski, a jeśli potrzeba zamówi na prośbę klienta kolejne sztuki. W podzięce, o ile klient albo sprzedawca nie ma smarta, da wysyłkę gratis i/ lub upominek.

Zwłaszcza przy tak ogromnej konkurencji trzeba cieszyć się z każdego klienta, ale MM ma swoje idjotyczne zasady 😒 

Wiola
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

niezłe jaja, brakuje im 18 negatywów aby utracić we wszystkich ofertach SMARTa

mm-smart.JPG

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Psychedelic99  Niech tracą, skoro mają klienta w głębokim poważaniu. 

Inni sprzedawcy niejednokrotnie muszą wypruwać sobie flaki, aby sprostać oczekiwaniom Allegro i klientów, a taki gigant może każdemu grać na nosie i nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji 😒

C'est la vie ☹️

Wiola
oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@Psychedelic99 Przeczytałam kilka komentarzy negatywnych.

Włos się człowiekowi na głowie jeży. Totalnie zlewają klientów 😒

"Przesyłka dotarła z ponad dwutygodniowym opóźnieniem. Po wielu interwencjach telefonicznych i mailowych parownicy nie mogli ustalić przyczyny opóźnienia w dostawie. Odpowiedź była wciąż ta sama: "Czekamy na informację z magazynu". Dopiero z pomocą Allegro (włączenie się do dyskusji ze sprzedającym) na następny dzień otrzymałam towar. Obsługa skandaliczna. Należałoby wdrożyć jakieś procedury, aby po interwencji klienta znana była przyczyna opóźnienia w dostawie i nowy termin przesyłki."

"OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAKUPAMI W MEDIAMARKT ! INDUKCJA PĘKNIETA NA PÓŁ, KURIER OCZYWISCIE ZOSTAWIŁ I UCIEKŁ TELEFON NIKT NIE ODBIERA. PŁYTA ZWRÓCONA OCZYWIŚCIE NA SWÓJ KOSZT I ZACZYNA SIĘ BÓJ O ZWROT PIENIĘDZY NIE BĘDĘ SIĘ ROZPISYWAŁ CO CI LUDZIE WYPRAWIAJĄ BY NIE ODDAĆ PIĘNIĘDZY ALE TAKICH RZECZY TO MOŻNA SIĘ SPODZIEWAĆ "BURKINA FASO" A NIE W POLSCE. TAK WIĘC PIENIĄDZE ZWRÓCONE PO 60 DNIACH PRZY POMOCY ALLEGRO,JEŻELI KTOŚ MA SŁABE NERWY LUB CHOROBĘ SERCOWĄ TO ZDECYDOWANIE ODRADZAM. "

"To mój pierwszy negatywny komentarz od kilkunastu lat zakupów w allegro. W 500 znakach nie jestem w stanie opisać ułomności obsługi klienta. Towaru nie otrzymałem po wielu upomnieniach i złożonej dyskusji, pojawił się natomiast numer paczki już odebranej nie wiem przez kogo i gdzie wysłanej (2 tygodnie weryfikowali na magazynie moje zamówienie). Miałem mieć towar po 2 dniach - mija prawie 3 tydzień i nie mam nic. Żałosne ! Nigdy więcej tu nie wrócę. Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie."

"przysłali mi zepsute sluchawki, nie mogę zwrócić towaru gdyż są "ślady użytkowania". Sluchawki założyłem tylko raz, były zepsute - po czym w ten sam dzień odesłałem. Robią teraz problemy ze zwrotem gotówki. trzymajcie sie z daleka od tego sklepu!!!! "

"Zamówiłam tablet 26/05/2021 do teraz nie otrzymałam zamówienia i brak kontaktu ze sprzedającym. "

Standardowa odpowiedź kopiuj/ wklej:

" Szanowny Kliencie, serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuację. Dołożymy wszelkich starań, żeby taka więcej nie miała miejsca. Z poważaniem, zespół MediaMarktPolska."

@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Dziwię się, że Allegro patrzy na "wybryki" tego sklepu przez palce, tymczasem to oni robią klientów w bambuko.

Co więcej, przypomniałam sobie teraz sytuację sprzed lat. Byłam w ich sklepie i kupiłam sobie klawiaturę do komputera. Po niedługim czasie użytkowania dwa klawisze odmawiały posłuszeństwa, po naciśnięciu klawisza na ekranie pojawiała się albo jedna litera albo kilka na raz - nie mogłam pisać płynnie.

Złożyłam reklamację w sklepie. Pracownik nie chciał jej przyjąć, bo jak stwierdził jest pobrudzona, zachlapana. Nosiła ślady użytkowania, a kurz rzecz jasna może przedostać się głębiej, zresztą została przeze mnie oczyszczona z kurzu. Bezczelnie wpisał to w formularz i twierdził, że reklamację mogą rozpatrzyć negatywnie. Chcieli dać mi tę samą klawiaturę, ale odmówiłam prosząc o inną z ew. dopłatą. Dali w końcu inną, która służy mi do dziś, ale trzeba było się wykłócać o swoje. 

Tej reklamacji mile nie wspominam 😒

 

Wiola
oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Jadą po nich jak po burym kocie ,jaki kram taki pan.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wioletta2701 Jak już kilkukrotnie tutaj wspominałam Sprzedających w naszym serwisie obowiązują takie same zasady. Jeśli średnia ocen sprzedaży spadnie poniżej poziomu 98%, konto automatycznie utraci możliwość korzystania z Allegro Smart. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ola, nadal nie rozumiesz że tu chodzi o to, iż MM odsyłał do regulaminu w swoim sklepie internetowym, a nie tego, który ew. powinni mieć wpisany w oodpowiedniej zakładce w ofercie? Nie traktujecie zatem wszystkich sprzedających tak samo, bo gdyby mały sprzedający odwalił taki numer, to ta dyskusja toczyłaby się w wątku pt. "dlaczego mam zablokowane konto?".

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Knowhere Zapewniam Cię, że potrafię czytać ze zrozumieniem i w temacie odsyłania do regulaminu własnego sklepu wypowiadałam się już tutaj

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Tak się składa, że posta na którego się powołujesz też Ci skomentowałem. Co z tego że się wypowiadałaś, skoro żadnych kroków nie podjęliście, bo MM robi allegro niezły przychód w postaci prowizji.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

No wiem. Musisz robić co Pan każe. Jak wszyscy.

Daj już spokój.

"Jaki koń jest, wszyscy widzą".

Przeciąganie tematu nie przyniesie efektów.

Nie mam złudzeń.

Jeszcze tylko te landrynki nie wiem jak dostarczyć 😀

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@_HolaOla_ Pani Oleńko, w takim razie wyciągnijcie wreszcie wnioski. Tu nie chodzi mi o Smart, choć będzie to jeden powód utraty klientów, ale głównie o fakt, jak traktują klientów i o to, że reglamentują towar, co jest zwłaszcza na Allegro niedozwolone. Ktoś ma 1000 sztuk towaru, to jedna osoba ma prawo tyle sztuk zakupić, niezależnie, czy to ilość hurtowa czy detaliczna. Inna kwestia to powoływanie się na zewnętrzny regulamin w ich sklepie, a nie na regulamin Allegro, który tutaj obowiązuje.

Te komentarze mówią same za siebie. Klient zamówił towar, a potem nie mógł się o jego wysyłkę doprosić. Pomogła dopiero Wasza interwencja, a podobnych przypadków jest wiele.

 

Życzę miłego wieczoru 🙂

Wiola
oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

zeszli poniżej 98%, ale SMART w dalszym ciągu aktywny, może jutro

https://allegro.pl/uzytkownik/MediaMarktPolska?bmatch=cl-e2101-d3794-c3683-uni-1-5-0611&allegro-smar...

Przechwytywanie.JPG

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

No cóż, Oficjalny Sklep Allegro już prześcignęli w negatywach, teraz tylko muszą nadrobić cztery razy tyle dobrą obsługą, żeby być na topie 🙂

Nie mają jeszcze tak źle, Avans i Electro mają razem 100 i 200 negatywów więcej. Przynajmniej MediaMarkt odpisuje na negatywy, może w pewnym sensie im zależy, hehe 

oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

Avans I Electro mają 85% komentarzy pozytywnych, więc mają lepszą sytuację i dalej zachowanego SMARTa, który robi dużą część obrotu, to MM ma problem, jak nie podskoczą ze średnią to zanotują mocny spadek obrotu.

oznacz moderatorów
Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@DarkStoorM  Co to za odpowiedź? Powielana metodą kopiuj/wklej 

" Szanowny Kliencie, serdecznie przepraszamy za zaistniała sytuację. Dołożymy wszelkich starań, żeby taka więcej nie miała miejsca. Z poważaniem, zespół MediaMarktPolska."

Takie coś każdy potrafi 😜

Brak indywidualnego podejścia do klienta, buta, arogancja 😒

Wiola
oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Wioletta2701 "Dawaj Mariusz, wklej ten komentarz, może ktoś pomyśli, że jednak się staramy" 🤣

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

No właśnie jak Oficjalny sklep MediaMarkt - 97,9%  ma się ma do Smart, który nadal jest w ofertach 

oznacz moderatorów
Psychedelic99
#10 Popularyzator#

o 24 jest reset, zapewne po resecie z ofert zniknie Smart

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Psychedelic99 Na pewno? Wierzmy.😊

oznacz moderatorów