anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja transakcja wciąż ma status "w toku"?

Driv
#8 Zapaleniec#

Witam,

dlaczego transakcja pozostaje w toku od 3 godzin i nic się nie zmienia. Bank widzi, sprzedawca widzi zakup ale środki nie zostały przekazane. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

xyz96
#21 Demiurg#

Środki są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego po zleceniu zapłaty, tak stanowi regulamin. Zazwyczaj są przekazywane niemal natychmiast, ale nie w każdym przypadku tak musi być. Poczekaj do jutra.

oznacz moderatorów

D.O.M.
#7 Wielbiciel#

Mam dokładnie ten sam problem! Zakup dzisiaj o 13,14.

Od prawie godziny status: "płatność rozpoczęta"? Po transakcji komunikat : nieudana transakcja, czy coś w tym rodzaju, ale na koncie w banku pojawiła się blokada na kwotę transakcji i mam zmniejszony limit o tą kwotę???

Dlaczego nie można zgłaszać takich sytuacji bezpośrednio do Allegro?

oznacz moderatorów

Driv
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak. Identyczna sytuacja. Szczególnie, że w tym momencie sprzedający może po raz kolejny sprzedać towar. Więcej na maila dostałem potwierdzenie zakupu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Driv @D.O.M.  widzę, że oboje kupowaliście korzystając z rat od.nowa już bez wypełniania wniosku, mieliśmy awarię i wciąż pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Jednak w tej chwili sprawdziłam i wasze transakcje mają już status zakończona, czy Wy również tak to widzicie?  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Driv
#8 Zapaleniec#

Tak dziękuję bardzo za informację 😀 Pozdrawiam

oznacz moderatorów

D.O.M.
#7 Wielbiciel#

U mnie też pojawił się status zakończona, ale nie wiedziałem co myśleć gdy zobaczyłem komunikat, że: transakcja zakończona niepowodzeniem a konto w banku zostało obciążone blokadą na daną kwotę i taki stan utrzymywał się przez co najmniej godzinę.

Wygląda na to, że teraz jest O.K.

z poważaniem

oznacz moderatorów

Client:102757746
#8 Zapaleniec#

Dobry wieczór. Od piątku mój zakup ma status transakcja w toku. Na **piiip** też nic nie mogę kupić poprzez przesyłkę. Gdy próbuję dokonać płatności, przy próbie zalogowania się do banku dostaję komunikat "Transakcja została anulowana" Zastanawiam się czy wina leży po stronie banku czy operatora przelewów 

oznacz moderatorów

Valdemar-V2
#2 Obserwator#

Witam, mam podobny problem, transakcja w toku od piątku, a mamy poniedziałek wieczór.

Co zrobić?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Valdemar-V2, widzę, że zakupy z piątku mają obecnie status płatności "zakończona". 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

milla457
#2 Obserwator#

Dzień dobry, mam taki sam problem jak opisywany wyżej. Zakupy zrobione wczoraj, pieniądze z konta poszły (kwota została zablokowana na koncie), powiadomienie z allegro o zakupie przyszło na maila, a status płatności dalej w toku do teraz. Nie wiem w czym jest problem, proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@milla457 najprawdopodobniej wystąpiły problemy z potwierdzeniem płatności. W zakładce Moje zakupy możesz ponowić płatność, ponieważ ta z 20.02 jest nieudana (środki z nieudanej płatności wrócą na Twoje konto). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

 z również zmagam się z tym problemem mogę prosić o pomoc

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Cześć. 🙂 Wszystkie płatności na Twoim koncie są zakończone. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z płatnością wcześniej (i np. z konta została pobrana dwukrotnie kwota za zakupy), to te środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

bo właśnie nie mogę użyć karty podarunkowej 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Chętnie Ci pomogę, ale potrzebuję więcej szczegółów w tej sprawie. 🙂 Rozumiem, że w jednej z nieudanych płatności wykorzystałaś kartę podarunkową (a teraz nie możesz z niej skorzystać ponownie)? Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi. 

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

gdy próbuje coś zamówić to normalnie wybieram opcje zapłaty 1 zł i reszta ta karta podarunkowa pojawia się powiadomienie ze transakcja w toku ale nic więcej się nie dzieje nie przychodzi żadne powiadomienie z banku żeby potwierdzić transakcje używając apple pay i kod blik to samo

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

442EB6C2-DE4C-4264-98F6-650FAC4BE4FD.png

8E7A20BC-4CA5-47FB-B6FF-2E53221FE5CC.png

 Masakra co się dzieje ale bardzo się zniechęcam do tego by dalej współpracować z ta firma jeśli to się dziś nie zmieni to chyba zacznę się rozglądać nad zastępstwem 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Przykro mi to słyszeć. Czy po wybraniu płatności BLIK potwierdzasz operację w aplikacji bankowej, czy ten etap się nie pojawia? Spróbuj również zaktualizować swoją aplikację Allegro. 

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

gdy wybieram blik to nie przychodzi mi powiadomienie żeby potwierdzić a powinno wiec coś jest nie tak

oznacz moderatorów