anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja transakcja wciąż ma status "w toku"?

Driv
#8 Zapaleniec#

Witam,

dlaczego transakcja pozostaje w toku od 3 godzin i nic się nie zmienia. Bank widzi, sprzedawca widzi zakup ale środki nie zostały przekazane. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

442EB6C2-DE4C-4264-98F6-650FAC4BE4FD.png

8E7A20BC-4CA5-47FB-B6FF-2E53221FE5CC.png

 Masakra co się dzieje ale bardzo się zniechęcam do tego by dalej współpracować z ta firma jeśli to się dziś nie zmieni to chyba zacznę się rozglądać nad zastępstwem 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Przykro mi to słyszeć. Czy po wybraniu płatności BLIK potwierdzasz operację w aplikacji bankowej, czy ten etap się nie pojawia? Spróbuj również zaktualizować swoją aplikację Allegro. 

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

gdy wybieram blik to nie przychodzi mi powiadomienie żeby potwierdzić a powinno wiec coś jest nie tak

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

po aktualizacji sytuacja wyglada bez zmian czyliż żenada co się dzieje tyle czasu już korzystam z allegro

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 W której ofercie próbujesz dokonać zakupu? 

oznacz moderatorów

Client:50910897
#7 Wielbiciel#

inne oferty również tak samo bez zmian była już próba żeby zobaczyć czy może to z ta konkretna jest coś nie tak ale inne rzeczy tak samo…

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Nie mamy innych podobnych sygnałów z tym problemem. Zgłosiłam tę sytuację do Działu Technicznego, sprawdzimy, co się dzieje. Spróbuj dokończyć zakupy przez przeglądarkę. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50910897 Jeśli po aktualizacji problem wciąż się pojawia, to poproszę Cię o wykonanie tych kroków: 

1. Wyczyszczenie danych aplikacji.
Wystarczy, że w aplikacji zainstalowanej na systemie operacyjnym Android, w zakładce Konto > Ustawienia aplikacji, wybierzesz opcję Wyczyść dane aplikacji. W przypadku systemu iOS proszę, abyś przeszła do zakładki Konto, a następnie kliknęła Wyczyść historię aplikacji.

2. Ponowna instalacja aplikacji Allegro
Jeśli to nie rozwiąże problemu, to proszę odinstalować i zainstalować aplikację jeszcze raz.

3. Uzupełnienie informacji.
Jeżeli mimo wszystko problem nie ustąpi, to proszę, żebyś podała mi więcej informacji:

- z jakiego urządzenia korzystasz (marka i model),
- z jakiej wersji systemu korzystasz,
- jaka jest wersja aplikacji,
- od kiedy występuje problem,
- proszę, żebyś opisała kroki, które pozwolą nam odtworzyć błąd,
- proszę, abyś przesłała zrzuty z ekranu lub film z kolejno wykonywanych czynności, krok po kroku.

oznacz moderatorów