Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dlaczego transakcja pozostaje w toku od 3 godzin i nic się nie zmienia. Bank widzi, sprzedawca widzi zakup ale środki nie zostały przekazane. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?
po aktualizacji sytuacja wyglada bez zmian czyliż żenada co się dzieje tyle czasu już korzystam z allegro
@Client:50910897 W której ofercie próbujesz dokonać zakupu?
inne oferty również tak samo bez zmian była już próba żeby zobaczyć czy może to z ta konkretna jest coś nie tak ale inne rzeczy tak samo…
@Client:50910897 Nie mamy innych podobnych sygnałów z tym problemem. Zgłosiłam tę sytuację do Działu Technicznego, sprawdzimy, co się dzieje. Spróbuj dokończyć zakupy przez przeglądarkę.
@Client:50910897 Jeśli po aktualizacji problem wciąż się pojawia, to poproszę Cię o wykonanie tych kroków:
1. Wyczyszczenie danych aplikacji.
Wystarczy, że w aplikacji zainstalowanej na systemie operacyjnym Android, w zakładce Konto > Ustawienia aplikacji, wybierzesz opcję Wyczyść dane aplikacji. W przypadku systemu iOS proszę, abyś przeszła do zakładki Konto, a następnie kliknęła Wyczyść historię aplikacji.
2. Ponowna instalacja aplikacji Allegro
Jeśli to nie rozwiąże problemu, to proszę odinstalować i zainstalować aplikację jeszcze raz.
3. Uzupełnienie informacji.
Jeżeli mimo wszystko problem nie ustąpi, to proszę, żebyś podała mi więcej informacji:
- z jakiego urządzenia korzystasz (marka i model),
- z jakiej wersji systemu korzystasz,
- jaka jest wersja aplikacji,
- od kiedy występuje problem,
- proszę, żebyś opisała kroki, które pozwolą nam odtworzyć błąd,
- proszę, abyś przesłała zrzuty z ekranu lub film z kolejno wykonywanych czynności, krok po kroku.