Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dlaczego transakcja pozostaje w toku od 3 godzin i nic się nie zmienia. Bank widzi, sprzedawca widzi zakup ale środki nie zostały przekazane. Gdzie można to zgłosić bezpośrednio do allegro?
Środki są przekazywane sprzedawcy do końca następnego dnia roboczego po zleceniu zapłaty, tak stanowi regulamin. Zazwyczaj są przekazywane niemal natychmiast, ale nie w każdym przypadku tak musi być. Poczekaj do jutra.
Mam dokładnie ten sam problem! Zakup dzisiaj o 13,14.
Od prawie godziny status: "płatność rozpoczęta"? Po transakcji komunikat : nieudana transakcja, czy coś w tym rodzaju, ale na koncie w banku pojawiła się blokada na kwotę transakcji i mam zmniejszony limit o tą kwotę???
Dlaczego nie można zgłaszać takich sytuacji bezpośrednio do Allegro?
Dokładnie tak. Identyczna sytuacja. Szczególnie, że w tym momencie sprzedający może po raz kolejny sprzedać towar. Więcej na maila dostałem potwierdzenie zakupu.
Tak dziękuję bardzo za informację 😀 Pozdrawiam
U mnie też pojawił się status zakończona, ale nie wiedziałem co myśleć gdy zobaczyłem komunikat, że: transakcja zakończona niepowodzeniem a konto w banku zostało obciążone blokadą na daną kwotę i taki stan utrzymywał się przez co najmniej godzinę.
Wygląda na to, że teraz jest O.K.
z poważaniem
Dobry wieczór. Od piątku mój zakup ma status transakcja w toku. Na **piiip** też nic nie mogę kupić poprzez przesyłkę. Gdy próbuję dokonać płatności, przy próbie zalogowania się do banku dostaję komunikat "Transakcja została anulowana" Zastanawiam się czy wina leży po stronie banku czy operatora przelewów
Witam, mam podobny problem, transakcja w toku od piątku, a mamy poniedziałek wieczór.
Co zrobić?
@Valdemar-V2, widzę, że zakupy z piątku mają obecnie status płatności "zakończona". 🙂
Dzień dobry, mam taki sam problem jak opisywany wyżej. Zakupy zrobione wczoraj, pieniądze z konta poszły (kwota została zablokowana na koncie), powiadomienie z allegro o zakupie przyszło na maila, a status płatności dalej w toku do teraz. Nie wiem w czym jest problem, proszę o pomoc.
@milla457 najprawdopodobniej wystąpiły problemy z potwierdzeniem płatności. W zakładce Moje zakupy możesz ponowić płatność, ponieważ ta z 20.02 jest nieudana (środki z nieudanej płatności wrócą na Twoje konto).
z również zmagam się z tym problemem mogę prosić o pomoc
@Client:50910897 Cześć. 🙂 Wszystkie płatności na Twoim koncie są zakończone. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z płatnością wcześniej (i np. z konta została pobrana dwukrotnie kwota za zakupy), to te środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych.
bo właśnie nie mogę użyć karty podarunkowej
@Client:50910897 Chętnie Ci pomogę, ale potrzebuję więcej szczegółów w tej sprawie. 🙂 Rozumiem, że w jednej z nieudanych płatności wykorzystałaś kartę podarunkową (a teraz nie możesz z niej skorzystać ponownie)? Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
gdy próbuje coś zamówić to normalnie wybieram opcje zapłaty 1 zł i reszta ta karta podarunkowa pojawia się powiadomienie ze transakcja w toku ale nic więcej się nie dzieje nie przychodzi żadne powiadomienie z banku żeby potwierdzić transakcje używając apple pay i kod blik to samo
Masakra co się dzieje ale bardzo się zniechęcam do tego by dalej współpracować z ta firma jeśli to się dziś nie zmieni to chyba zacznę się rozglądać nad zastępstwem
@Client:50910897 Przykro mi to słyszeć. Czy po wybraniu płatności BLIK potwierdzasz operację w aplikacji bankowej, czy ten etap się nie pojawia? Spróbuj również zaktualizować swoją aplikację Allegro.
gdy wybieram blik to nie przychodzi mi powiadomienie żeby potwierdzić a powinno wiec coś jest nie tak