Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przestrzegany jest : https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/co-kupujacy-moze-napisac-w-komentarzu-...
Czy allegro może odpisać , jak wystawić negatywny komentarz, po nieudanej transakcji, aby nie został usunięty? Ewentualnie, dlaczego dwa razy mój komentarz został usunięty? Czy tylko pozytywne komentarze są przyjmowane?
dobra wola sprzedającego też jest istotna, skoro towar wrócił w stanie nienaruszonym i sprzedawca nie płacił nic za przesyłkę.
a ja opisuję transakcję, czyli te informacje zawieram w komentarzu, przez co potencjalni klienci mogą zrozumieć co to za jakość towaru, skoro sprzedawca nie chce ich przyjąć
Produktu nie zawsze ocenisz, są warunki.
czy może Pani udzielić jakichś informacji? bo tylu tu moderatorów, a zero konkretnej odpowiedzi
Zapytanie wysłane do innych działów i brak jakichkolwiek odpowiedzi
@Client:29401620 Ale jaką chcesz informację? Nie wywiązałeś się z zawartej umowy i chcesz z tego powodu wystawić negatywny komentarz?
"nie został wysłany mail o anulację zamówienia i właścieciel nie chciał przyjąć paczki oryginalnie zapakowanej"
Anulację? Co to jest? Możesz podać jakiś punkt regulaminu tego sprzedawcy albo jakiś paragraf z KC który mówi o anulacji zamówienia? Może prawo się zmieniło bo ja nigdy o czymś takim nie słyszałem.
@Client:29401620 w imieniu Wiktorii przekazuję informację z konsultacji. Pierwszy komentarz dotyczy nieukończonej transakcji, która została wycofana przez Kupującego, a kolejny komentarz zawierał nieprawdziwe informacje. Dlatego inne komentarze ze względu na pierwsze nieprawidłowe informacji zostały usunięte jako sprzeczne i niezgodne z regulaminem.
Jeśli masz dalsze pytania na ten temat to muszę poprosić Cię o kontakt za pomocą formularza.
@Client:29401620 a coś tam na skrobał?