Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przestrzegany jest : https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/co-kupujacy-moze-napisac-w-komentarzu-...
Czy allegro może odpisać , jak wystawić negatywny komentarz, po nieudanej transakcji, aby nie został usunięty? Ewentualnie, dlaczego dwa razy mój komentarz został usunięty? Czy tylko pozytywne komentarze są przyjmowane?
@Client:29401620 nie, jeśli komentarze nie łamią naszych zasad to bez względu na to czy są pozytywne czy negatywne nie są usuwane.
Natomiast są dwie oceny na Allegro - opinia o produkcie i ocena transakcji i nie należy ich mieszać, czyli opisywać produktu w komentarzu dla sprzedającego, ani transakcji i obsługi w opinii o produkcie. Abym mogła to sprawdzić, podaj proszę numery zamówień, których to dotyczy.
@la_nika a jak zgłoszę taki komentarz do usunięcia po 90 dniach to rozumiem że kupujący już nie wystawi ponownie ?
@kostas11 nie, nie wystawi, bo ma na wystawienie, edycję lub usunięcie oceny 90 dni od zakupu, ale sprzedający też ma tylko 90 dni na wysyłanie do kupującego prośby o usunięcie oceny.
Jeśli ten termin minie to my możemy ją usunąć (oczywiście tylko wtedy jeśli mamy podstawę) i wtedy nie będzie już możliwości ponownego wystawienia.
@kostas11 jak widzisz oficjalnie nie można, a jednak komuś usuwają
ja zgłosiłem takie komentarze do weryfikacji i jakoś nic się nie dzieje
może jakaś firma skutecznie, przedsądowo postraszyła allegro?
OK, teraz rozumiem, dlaczego komentarz był usuwany
ale mam tylko opcję, oceń sprzedawcę, nie mam oceń produkt
wchodzę w oceń sprzedawcę i tam mam aby przyznać gwiazdki za kontakt ze sprzedającym i za produkt, czyli rozumiem, ze mam nie zaznaczać gwiazdek przy produkcie i wtedy komentarz zostanie przyjęty?
@Client:29401620 zakupione produkty możesz ocenić w tej zakładce, natomiast sprzedających tutaj i powinieneś mieć dostępne obie opcje. Jeśli tak nie jest, prześlij mi proszę zrzut swojego ekranu, a będę to wyjaśniać.
@Client:29401620 dziękuję za zrzut widać na nim, że masz możliwość ocenienia sprzedającego. Produkt możesz ocenić w tej zakładce.
w tym linku nie mogę ocenić produktów zakupionych u tego sprzedawcy (ponieważ ich nie ma), stąd też nie mogę ocenić sprzedającego, ponieważ muszę zaznaczyć gwiazdki odnośnie opisu, jak zaznaczę, wówczas usuwacie mój komentarz:
Czy mogę prosić o odpowiedź, dlaczego moje komentarze są usuwane? już trzeci raz został usunięty, a stosuje się do wszystkich wymagań. Proszę o odpowiedź, bo to się strasznie długo ciągnie i za pare dni minie termin wystawienia komentarza
@Client:29401620 Co konkretnie piszesz w komentarzu?
ze negatyw za transakcję ze sprzedającym, gdyż paczka nie została odebrana z paczkomatu po upływie 48h - spóźnienie, paczka wróciła do nadawcy, ale nie został wysłany mail o anulację zamówienia i właścieciel nie chciał przyjąć paczki oryginalnie zapakowanej - możecie przecież sprawdzić, skoro trzy razy powyższy komentarz usuwaliście. Dlatego pytam, gdzie tutaj jest naruszenie warunków umowy allegro?
@Client:29401620 podaj proszę numer zamówienia, dla którego usunięto Twoje komentarze.
to w jakim celu była informacja, co konkretnie piszę w komentarzu? nr zamówienia: 92e89010-e271-11ed-805d-273fffd3506f
Czy coś wiadomo w temacie?
@Client:29401620 przepraszam, że czekałeś tyle na odpowiedź. Dopytuję odpowiedni zespół. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Niestety, ale czas na wystawienie komentarza minął, a odpowiedzi brak, dlaczego są usuwane komentarze jako Nie polecam, pytanie tylko czemu lub komu to służy?
Stąd też, od tamtej pory nie używam allegro do zakupów
@Client:29401620 czy ja dobrze rozumiem, nie odebrałeś paczki ? i chcesz wystawić za to negatywa ?
@Client:29401620 Nie odebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.
To po Twojej stronie leży obowiązek złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.