anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nagle zniknęły informacje z historii zakupów?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50569133
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

Witam. Dzisiaj nagle zniknęły prawie wszystkie informacje z historii zakupów, z obserwowanych, z kasy oraz opcja zakupów smart. Po próbie odzyskania tych danych częściowo przyszły na maila ale tylko te z przed czerwca 2022 roku. Natomiast wszystkie dane od czerwca 2022r do wczoraj czyli te najnowsze nadal nie są dostępne. Czy ktoś z Państwa wie dlaczego tak się stało i jak można je odzyskać? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam. Marek

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50569133 Co dokładnie znaczy, że są niedostępne? Co pojawia się gdy wchodzisz w zakładkę Moje zakupy

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:50569133
#7 Wielbiciel#

Gdy wchodzę w zakładkę "moje zakupy" pojawia się  tylko kilka zakupów sprzed roku. Czy może mieć to związek z wygaśnięciem pakietu smart..? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Nie, nie mamy.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:50569133 a czasem nie masz drugiego konta na allegro ?

oznacz moderatorów
Client:50569133
#7 Wielbiciel#

Nie, nie mam. Czy może mieć to związek z wygaśnięciem pakietu smart?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50569133 Nie, nie ma to związku z wygaśnięciem pakietu Smart, tylko z tym, że Twoje bardziej aktualne zakupu zrobione są na drugim koncie, o loginie: Client:90.....846. Jak zalogujesz się na to konto, w zakładce Moje zakupy, znajdziesz zamówienia, których szukasz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:90693846
#7 Wielbiciel#

Faktycznie...ma Pani rację..nawet nie wiedziałem,że mam dwa konta...kurde chyba człowiek się starzeje i zamienia się w "janusza"... dzięki za pomoc i sorry za niepotrzebne zamieszanie...😉pozdrawiam 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90693846 cieszę się, że drugie konto się odnalazło i polecamy się na przyszłość! Dobrego popołudnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
serwis-texas
#19 Nestor#

Oszukanko!!!

oznacz moderatorów
danpe_slimak
#7 Wielbiciel#

U mnie było podobnie. Okazało się, że tylko z aplikacji Allegro. Kiedy zalogowałem się z komputera, wszystko jest widoczne.

Może to pomoże. 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@danpe_slimak może trza trochę mocniej głaskać smartfona ?

oznacz moderatorów
danpe_slimak
#7 Wielbiciel#

To już jak kto lubi 😉

Aczkolwiek nie sądzę aby to mogło w jakikolwiek sposób pomóc.

oznacz moderatorów