Dlaczego nie dostałem zwrotu pieniędzy po 8 dniach?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Dnia 31.07.2023 został wykonany przez sprzedającego zwrot środków, potwierdzenie dostałem ale nadal pieniędzy na moim koncie niema. Co moge w takiej sytuacji zrobić? Kontaktowałem sie z allegro w tej sprawie ale to nic nie dało
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:106912917 a nie płaciłeś przypadkiem Allegro Pay ? kasa wraca tam skąd wyszła 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płaciłem kartą visa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płaciłem kartą Visa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:106912917 powinny wrócić na konto przypisane do karty, a maila dostałeś od allegro czy od sprzedawcy że zlecił ?
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W wiadomościach allegro jak i w mailu dostałem potwierdzenie zwrotu, zwracałem sie z tym do allegro to potwierdzili ze został wykonany, data zwrotu minęła wczoraj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:106912917 Zwrot środków na kartę płatniczą powinien się pojawiać w ciągu 7 dni.
Cytując pomoc allegro:
"W większości banków informację o zwrocie zobaczysz na wyciągu lub w historii transakcji obok daty zakupu zwróconego produktu. W niektórych przypadkach informacji tej nie zobaczysz jednak od razu po zwrocie. Może być ona widoczna dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:106912917 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
968fd3c0-2acb-11ee-9948-a1d5219049b5

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:106912917 dziękuję! Sprawdziłam to i w naszym systemie zwrot zaksięgował się poprawnie, został zlecony 27.07.2023 roku. Płaciłeś z Apple Pay, więc zwrot powinien wpłynąć na konto przypisane do tej usługi, sprawdź to proszę. Jeśli go tam nie będzie poproszę o informację. Prześlemy do Ciebie potwierdzenie tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.
Moderatorka