Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Parę dni temu kupiłam towar na aukcji, a dziś wyskoczyła mi informacja, że sprzedający obniżył cenę tego produktu, dlatego chciałabym anulować poprzedni zakup i kupić produkt w nowej, niższej cenie. Sprzedający jeszcze nie wysłał paczki, nie wpisał numeru listu przewozowego, a mimo to nie mam możliwości anulowania zakupu. Dlaczego?
@mary-bzz to wyślij odstąpienie od umowy przez allegro lub emailem i kup ponownie.
Ok, kliknęłam zamiast tego w zwrot towaru. Dzięki!
@mary-bzz bo sprzedawca mógł nie udostępnić lub zmienić status na w realizacji 🙂 Dokonaj zwrotu o ile to firma i udostępnia taką możliwość 🙂
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:
Status jest wciąż "płatność zakończona". Zrobiłam zwrot.
@mary-bzz Bo jest zakończona. Sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty.