anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mam opcji anulowania zakupu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mary-bzz
#9 Pomysłodawca#

Parę dni temu kupiłam towar na aukcji, a dziś wyskoczyła mi informacja, że sprzedający obniżył cenę tego produktu, dlatego chciałabym anulować poprzedni zakup i kupić produkt w nowej, niższej cenie. Sprzedający jeszcze nie wysłał paczki, nie wpisał numeru listu przewozowego, a mimo to nie mam możliwości anulowania zakupu. Dlaczego?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
Client:44052296
#21 Demiurg#

@mary-bzz to wyślij odstąpienie od umowy przez allegro lub emailem i kup ponownie.

oznacz moderatorów
mary-bzz
#9 Pomysłodawca#

Ok, kliknęłam zamiast tego w zwrot towaru. Dzięki!

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mary-bzz bo sprzedawca mógł nie udostępnić lub zmienić status na w realizacji 🙂  Dokonaj zwrotu o ile to firma i udostępnia taką możliwość 🙂

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [Szczegóły zakupu].
  3. Wybierz [Zwróć część lub całość zakupu], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Sprzedający otrzyma wtedy mejla.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
mary-bzz
#9 Pomysłodawca#

Status jest wciąż "płatność zakończona". Zrobiłam zwrot.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@mary-bzz Bo jest zakończona. Sprzedający ma 14 dni na zwrot wpłaty.

oznacz moderatorów