anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt?

MAMY ROZWIĄZANIE!
1agaz
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

@1agaz Kiedy zwróciłaś? Sprzedawca po zwrocie powinien oddać wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu. Jak płaciłaś? Jeśli to raty, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy. 

Za mało informacji podajesz. 

Sprawdź dokładnie swoje konto bankowe. 

oznacz moderatorów
1agaz
#7 Wielbiciel#

 Zapłaciłam kartą, minęły 14 dni od zgłoszenia zwotu, a przelewu brak. Historia na koncie sprawdzona. Brak wpływu.

Info od sprzedającego to:

Witam, zwrotu dokonaliśmy 29.11 przesyłam nr zwrotu 
Zwrot środków dla 1agaz
ZWRÓCONE
NR ZWROTU
37971ce8-5126-11ec-a1d8-55aed1eaee66
DATA ZWROTU
zlecono 29 listopada 2021, 16:08 , 
powołując się na ten nr należy skontaktować się z allegro, ponieważ nie jesteśmy już w posiadaniu Pani środków i powinny one już dawno do Pani wrócić, niestety nam allegro nie udzieli informacji, ponieważ środki należą do Pani
KWOTA ZWROTU 150,77 zł
oznacz moderatorów
1agaz
#7 Wielbiciel#

Zwrócony przedmiot dotarł do sprzedającego po 2 dniach.

oznacz moderatorów
1agaz
#7 Wielbiciel#

Już wszystko jasne, nie widzę na koncie wpływów !! Muszę składać teraz  reklamacje w banku. Kasa podobno wpłynęła.

Dzięki i pozdrawiam

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@1agaz potwierdzam. Sprzedający wykonał poprawnie zwrot, który powinien zaksięgować się na Twoim koncie przypisanym do karty płatniczej MasterCard. Sprawdź proszę jeszcze raz czy na saldzie nie masz zwrotu na kwotę 150,77 zł. Jeśli nie, to napisz proszę tutaj, z prośbą o przesłanie potwierdzenia zwrotu wpłaty, a następnie skontaktuj się z bankiem, z usług którego korzystasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów