- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam takie pytanko.Dokonałem zakupu 2 przedmiotów od 1 sprzedawcy paczka została opłacona z góry na paczkomat smart lecz w zakładce moje zakupy nie pojawiła sie opcja zwrot towaru mimo ze w tej aukcji jest napisane o zwrocie 33dni.Taka opcja pojawia sie odrazu po zakupie? (zwrot towaru) czy pojawi sie dopiero po odebraniu paczki? z góry dzięki za odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@tomek1991_18 Wpłata jest zakończona? Sprzedawcy otrzymali pieniądze? Informacja o zwrocie w ciągu 33 dni jest podana w zakładce Zwroty na aukcji? Jeśli tak, powinieneś już mieć dostępną opcję zwrotu. Chyba że informacja o zwrocie 33 dni jest podana w opisie, a zakładka Zwroty nie jest wypełniona, wtedy nie masz opcji zwrotu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Bardzo dziękuje za pomoc. Problem się rozwiązał po zmianie statusu przesyłki na wysłane automatycznie w zakładce pojawiła sie opcja zwrot przedmiotu.