Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry
Nie wiem co mam żle ustawione - po wpisaniu nazwy sprzedającego widzę napis "Wygląda na to, że nie mamy tego, czego szukasz.
Na innej przeglądarce wszystko jest w porządku i są oferty. Telefonowałam do firmy i u nich nie ma błędu ani blokady.
Sytuacja dotyczy jednego sprzedającego - u innych sprzedawców nie ma tego problemu
@SREBRO-2008 a podasz nam o jakiego sprzedającego chodzi?
Babababie
@SREBRO-2008 bo oglądasz jego oferty z konta firmowego, wyloguj się albo przełącz się na konto prywatne
Dziękuje za odpowiedż ,nie mam konta prywatnego , jest zawieszone - nie używam go od lat
@SREBRO-2008 Jak oglądasz z konta biznesowego to oferty które nie mają Fv są dla Ciebie niewidoczne, przełącz na konsumenckie konto.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ... chyba nowoczesność mnie przerasta
🤣😎
Super - udało się