Dlaczego opcja odroczonej płatności nie działa?
InoOlej
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2021
15:06
Witam.
Chcę kupić przedmiot na odroczoną płatność, sprzedawca posiada tę opcję. Przy dodaniu do koszyka niestety opcja odroczonej płatności firm nie działa. Komunikat jest następujący
- Wybrałeś metodę dostawy, która uniemożliwia wybór tej metody płatności. Wybierz inną metodę dostawy, aby wybrać Odroczoną płatność dla Firm lub wybierz inną metodę płatności.
Dostawa to kurier nie mam pojęcia dlaczego nie działa.
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2021
15:20
@InoOlej a masz konto firmowe i jest ono zweryfikowane i aktywowałeś usługę Odroczona płatność dla Firm
Ty jest to szerzej opisane
Odroczona płatność dla Firm – informacje dla kupujących
co do dostawy może musi być płatność z góry
oznacz moderatorów
InoOlej
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2021
15:31
Tak wszystko mam na koncie aktywne. Już jeden produkt kupowałem normalnie.
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2021
15:33
@InoOlej Zapytaj odpowiedni dział na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=41fb5342-fc8b-4a7e-982b-334fdba2b8e2 Po chwili sprawa zostanie wyjaśniona.
oznacz moderatorów