Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Bardzo nam przykro za zaistniała sytuację jednak nie mieliśmy na nią wpływy, bowiem nie otrzymaliśmy żadnej informacji nt. przesyłki. Najwyraźniej w dniu dostarczenia bramki nie było nikogo w biurze, ale w tym miejscu zaznaczyć chciałem, że Kurier nie zostawił żadnego awiza ani nie zadzwonił. Gdybyśmy mieli wiedze, że towar jest w drodze bądź posiadali numer przesyłki zapewne mielibyśmy większą szansę na jej odbiór. W tym przypadku, żadna z tych okoliczności nie wystąpiła. To co może Pan zrobi to wnieść reklamację/skargę na czynności Kuriera.
Ponadto informuję, że w całej tej sprawie my również jesteśmy poszkodowani ponieważ Allegro obarczy nas kosztami transportu, a to jest kolejny argument, że nie działaliśmy celowo.
Z poważaniem Agnieszka Szałek Mktoys
krzysiek-kuki otwórz dyskusję , informację o przesyłce zwrotnej sprzedawca ma w swojej zakladce ,, zwroty ,, Odeślij teraz na swój koszt , a sprzedawca musi pokryć twoją stratę .
@krzysiek-kuki Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Miałeś prawo odesłać towar w czasie 14 dni od wysłania formularza zwrotu. Nie ma znaczenia data otrzymania przesyłki zwrotnej przez sprzedawcę.
Niepotrzebnie odebrałeś paczkę, która do Ciebie wróciła. Teraz otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Domagaj się od sprzedawcy przesłania pieniędzy na ponowną wysyłkę towaru zwróconego lub odebrania go własnym transportem. Zwrot wpłaty po odstąpieniu od umowy Ci się należy. Jeżeli już raz odesłałeś towar, ponowne odesłanie powinno się odbyć na koszt sprzedawcy.