Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pieniądze nie zostały zwrócone
@Lylik91 pisaliśmy w wiadomości e-mailowej, że Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Ten termin minie dzisiaj, jeżeli do jutra nie otrzymasz informacji, że Sprzedający zwrócił wpłatę, skontaktujemy się z nim i pomożemy rozwiązać sprawę. Wyszukaj proszę w swojej skrzynce e-mailowej wiadomości o nr. 16298601, nasz Doradca wyjaśnił w niej dlaczego nie otrzymałaś jeszcze zwrotu.
Odblokuj konto. Dostarczono niezbędne dokumenty i zdjęcia
@Lylik91 aby wyjaśnić blokadę konta proszę kontaktuj się z nami e-mailowo. Numer sprawy to 16338372.
Od dawna czekam tam na odpowiedź. Problem został rozwiązany z kupującym!
Od dawna czekam tam na odpowiedź. Problem został rozwiązany z kupującym! @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Lylik91 Konsultanci odpisują Ci codziennie.
Tracę pieniądze, mam zamówienia. Rozwiązaliśmy problemy z kupującym, przypomniał blok ... W czym problem?
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Otrzymałem wiadomość, że konto jest odblokowane, ale nadal nie mogę wystawić towaru na sprzedaż
Również czekam na zwrot pieniędzy od sprzedającego, czy taki zwrot może trwać kilka dni?
@Nysielaa tak od otrzymania maila że zostały zwrócone trwa to do 3 dni roboczych 🙂
@Lylik91 To zapytaj sprzedawcę dlaczego, otwórz dyskusję, ogólnie to za bardzo żeś nie rozwinął myśli: https://allegro.pl/dyskusje/nowa