Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zamówieniu produktu Sorzedawca SAMOWOLNIE bez Mojej zgody wysłał przesyłkę do skrzynki pocztowej a nie na Zielony Box jak miałem zaznaczone w APP Allegro
a dowiedziałeś się dlaczego tak się stało ? bo ja np. ostatnio musiałem inpostem nadać a nie do zielonego automatu bo kurier doręczający nie mógł go namierzyć jaja normalnie.
Z zielonymi budkami dzieją się cuda , być może to co zrobił sprzedawca było jedynym wyjściem z opresji w jakiej allegro go postawiło .
Ja bym dała pozytywa. Poczta mi przeważnie na drugi dzień dostarcza. Ony nawet wolę nie próbować. Ostatnio któryś sprzedawca wspominał, ze 8/10 to problemy, a skargi na forum regularnie co dnia od obu stron lecą. To sprzedawcy włączają przymusowo, bez tego nie ma smart, a potem modlą się by nikt nie wybrał. Baaa do niektórych nawet etykiety nie mogą wydrukować, bo portal włącza to jak leci, a potem okazuje się, że kodów nie obsługują.... Kurierzy nagminnie spóźniają się nawet po kilka dni z odbiorem. Potem to sobie zimuje na sortowniach. Na koniec skargi, że trafiło do boxu w drugim końcu miasta albo w ogóle wróciło bez wizyty w boxie...
@AwaNiko podaj mi proszę nr zamówienia lub wyślij zrzut ekranu z komunikatem (jeśli taki się pojawia), który blokuję Tobie możliwość wystawienia oceny.
@AwaNiko Takiej przesyłki nie musisz odbierać jak nie zostało to z Tobą uzgodnione, złóż mu reklamację