Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
No dobra dzis nie pomoc innym, nie walka o spolecznosc, o lepiej dzialajce algorytmy czy nasza cudna allegrowa szukajka :)) tylko moja nedzna sprawa :
Nie umiem inaczej juz GRZECZNIE wytlumaczyc "obsludze" Allegro czego oczekuje ...... HELP !!!
Allegro jak to ujac? To kraina czarow ?? Zero szkolenia ?? Zatrudnianie ludzi (bez obrazy ) nie umiejacych czytac?? Uczciwie na te ilesnascie lat tutaj to drugi taki klopot z obsluga allegro? I wtedy nasza moderator La_Nika pyk i zalatwione Ale wtedy byla tam jedna osoba w innym swiecie a teraz 3? 4? a to juz prawie spisek ? :)))
Meritum: Zakupione 2 rozne produkty od 2 roznych sprzedawcow z dostawa przez mozliwie najgorszy system czyli Allegor Delivery (jeden ze sprzedacow wyjasnil dlaczego wcielo InPost )
Osobiscie unikam Allegro dostaw wszelakich gdyz od lat ANI JEDNA PRZESYLKA NIE dotarla na czas albo wcale jak w tym przypadku : ok Kupione 2 rzeczy zdostawa na drugi dzien i co?? status obydwu na dzien odbioru :
Ok zycie sobie mysle, wiadomo Allegro Delivery czy One zawsze to samo, coz robie obydwu zwrot przyklad jednej z nich :
Data zgłoszenia i numer zwrotu
28 sty 2025 17:37 5O6Q/2025
No i nic czekamy , w miedzyczasie jedna z przesylek (cud Bozy jak wyjdzie za chwile) wrocila do jednego ze sprzedawcow, zwrot srodkow zrobiony, zero winy Sprzedajacego bardzo mili ludzie temat zamkniety ..zawsze moze sie zdarzyc kazdemu kuierowi ( w przypadku dostaw Allegro i moim to jest adekwatne slowo: ZAWSZE )
Ok zostala druga paczka ktora wisi gdzies to teraz, tak ta 5O6Q/2025 i teraz najlepsze od 3 dni pseudo obsluga nie jest w stanie zrozumiec co to jest ZWROT i w mailu i w dyskusji pyta sie od 3 dni GDZIE MAJA PRZEKIEROWAC TE PACZKE .
Odpowiadam raz ze jest zwrot , i czekam kiedy sprzedawca otrzyma , (podziwiam faceta ze chce tu sprzedawac a to sprawdzona firma od lat na roznych kontach) , Drugi raz ze juz napisalam ze jest zwrot ale ok powtorze ze jest zwrot i czekam az otrzyma go sprzedajacy . To allegro daje mi 10 zlotych polskich i gdzie maja przekierowac - mowie nie chce 10 zl dajcie na Owsiaka chce zwrot oni , ze nie moga na Owsiaka i do ktorego paczkomatu przekierowac...wiadomosc sprzed chwili :
29 stycznia 2025 18:07
Nie wklejam wszystkich wiadomosci z obsluga Allegro bo tak jest w kolko Macieju. Wybrane.
P.S. Czas edycji minal - pls zrobcie dluzszy. Od lat prosimy o to 🙂
@Client:87296636 przeczytałam zarówno całą Twoją dyskusję ze sprzedawcą jak i korespondencję mailową z naszymi doradcami, ale jeśli oczekujesz pomocy, polecam konkretnie odpowiadać na pytania, które zadają Ci nasi pracownicy i sprzedający. Ze swojej strony proszę natomiast, abyś nie publikowała tutaj imion i nazwisk oraz nie obrażała pracowników Allegro.
Tak właściwie to jak kupujący wybierze ten box zgodnie z Waszą dyspozycją to popełni przestępstwo. Kliknął zwrot, paczka nie należy już do niego. Nie ma prawa decydować o miejscu jej dostarczenia...
@_HolaOla_ 🌼wszystko pisze ,cyt ,, JESZCZE RAZ droga "obslugo klienta "z Allegro : NIE CHCE TEJ PACZKI, ZWROT ZROBIONT 28 STYCZNIA o godz: 17:37, CHCE ABY ZWROT OTRZYMAL SPRZEDAWCA i mogl mi zrobic zwrot moich srodkow,,,
@mdrogeria swoje oczekiwania autorka tego wątku powinna jasno napisać w dyskusji i korespondencji, którą prowadzi ze sprzedającym i doradcami, a nie tutaj na forum.
@_HolaOla_ @mdrogeria pisze tu drugi raz na dziesiatki lat z Wami o obsludze klienta na portalu zakupowym Allegro bo od kilku dni jestem traktowana jak i di ot ka ( tak nie bedzie gwiazdek ) przez te "przemila obsluge allegro" ..i mam lekko tego dosyc dlatego tu sie zwracam o pomoc a Pani wyjezdza z jakimis swoimi przemysleniami .
Oczekuje JA krotkiej rzeczowej pomocy na ten temat, a nie pouczania w jakim stylu mam pisac . Lekko bezczelne to bylo - bym powiedziala ale nie powiem.
I nie jest Pani od dyktowania waszym klientom gdzie i co maja pisac tylko pomagac zgadza sie ??
Chce pisac o tym tutaj bo tam jest zero kompetencji wiec pisze tu bo tak chce i od tego jest to miejsce aby: POMAGAC rozwiazywac problemy.
Na dziesiatki problemow i otwartych dyskusji tam (jeszcze w ubieglym roku do waszych zmian bylo duzo kupowane przez nas 30 tysiecy zl zaoszczedzone na SMART ogolem to chyba troche bylo ) ktory raz glos tu zabieram w swoje sprawie 3 ?? slownie trzeci ....na ponad circa 15 -lat ?
Serio Pani Olu nie napisalam jasno czego oczekuje ? ....bardzo prosze ZWROTU ZAWIESZONEJ GDZIES PACZKI PRZEZ WASZ KLOPOTLIWY I N I E DZIALAJACY PSEUDOSYTEM DOSTARCZANIA PACZEK zwanym Allegro Delivery nigdy nie dostarczonej do paczkomatu ..zwrotu do sprzedajacego aby mogl mi zwrocic srodki .
Zawsze mowie czy to swoim klientom czy przeciwnikowi w sporze prosze postawic sie po drugiej stronie ....Niech Pani Aleksandra sprobuje 🙂 Sama Pani wie z tego portalu Allegro Gadane gdzie Pani PRACUJE : jak gburowata by nie napisac inaczej i bezmyslna zrobila sie obsluga tam na allegro kiedys jeszcze dwa - trzy lata temu i wczesniej tak nie bylo ..nie, . nie jest to moj odosobniony przypadek ..prawda?? Mozemy po postach tutaj sprawdzic kiedy pogorszyla sie tam dramatycznie jakosc uslug..pod warunkiem ze nie sa usuwane:)
I jesli ma Pani zamiar dalej zamiast sprobowac rozwiazac ten arcyskomplikowany problem - probowac dyktowac i pouczac co nie bardzo wychodzi (moim zdaniem bo skutek jest odwrotny) to moze inny modertor bedzie bardziej empatyczny???
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not
@Client:87296636 30 minut temu otrzymałaś od nas wiadomość mailową w swojej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę.
@_HolaOla_ sprawdzona skrzynka fajnie i co ? i nic ? Tez sie bardzo cieszę się, iż udało się go wypełnić bezproblemowo. Znaczy sie ten formularz..
Tak od 3 dni w obsludze nikt nie zwrocil na to uwagi ..na logike powinno wyskakiwac na dzien dobry na ekranie u obslugi, ze jest zwrot i nie ma tematu ..no chyba, ze obsluga nie ma ekranu :))))) A to wtedy juz zupelnie inna sprawa :)))))
Dobra tak na spokojnie Pani Olu prosba o odpowiedz dlaczego jedna z 2 paczek "zawieszonych" ktore nie dotarly do punktu odbioru, jednakowo zrobione zwroty i jednakowo otwarte dyskusje jedna pyk natychmiast wrocila, a druga to czarna magia dla obslugi Allegro ten sam dzien ten sam paczkomat ta sam forma dostawy , etc ?? Tak po ludzku i na przyszlosc to dla was samych powinno byc chyba ciekawe bo to inne niz zwykle klopty z Allegro Delivery . Bo gdyby bylo takie obrazanie z mojej strony to druga paczka tez powinna byc "zaginiona"
Dziekuje za spokojny wieczor hmm to az tak szybko bedzie rozwiazana sprawa? .No no :)) ok Merci :))
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość w sprawie przesyłki A001xxxxx
Skontaktowałam się z oddziałem doręczającym przesyłkę i poinformowałam ich aby przesyłka jak najszybciej została zwrócona do nadawcy. Kiedy otrzymam informację zwrotna, powiadomię Panią niezwłocznie. Widzę, że wypełniła Pani formularz odstąpienia poprawnie, cieszę się, iż udało się go wypełnić bezproblemowo.
Przepraszam za zaistniała sytuację i dziękuję za Pani wyrozumiałość.
Na czas oczekiwania życzę spokojnego wieczoru,
@julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not
@_HolaOla_ Dziekuje za szybka odpowiedz :
Przeciez to ja im zadaje pytania!!! Kiedy zwrot? . A oni do jakiego przekierowac paczkomatu!!!
Jak mozna konkretniej napisac niz iles razy ze jest wykonany zwrot i oczekuje zwrotu srodkow??? Slucham uprzejmie JAK ???
I droga Pani Moderator nie osmielilabym sie kogos pouczac czy ma bardziej konkretnie pisac czy mniej .. pisze jak chce moje prawo ,chyba to lekko niegrzeczne komus zwracac w tym temacie uwage kazdy pisze jak chce Pani tez ale skoro tak to tez moge w druga strone?
Zdaje sobie sprawe , ze jest to publiczne forum i gdzie tu jest obrazanie pracownikow ..uwazam . ze caly czas jest grzecznie z mojej strony zadnych -inwektyw prawda? , a wszystkie potencjalnie niegrzeczne sformulowania gdyby ktos tak odebral sa specjalnie ze znakiem zapytania aby nie bylo takich podejrzen.
Skoro tak to : To ja czuje obrazana i atakowania przez pracownikow obslugi ich niekompetencja i umyslnym udawaniem nie zrozumienia tematu i celowym dzialaniem aby nie wykonac zwrotu . Po Pani wpisie ja to tak juz odbieram .
BTW. Jak moj 40 letni syn zwrocil przed chwila uwage (IT) : A moze celowe sa takie dzialania za strony obslugi allegro ukierunkowane na statystyki zwrotow Allegro Delivery wzgledem innych firm, prowizji , etc Czy to mozliwe?
Ok co do Nazwisk to racja w ferworze pisania sie przekopiowaly i fajnie ze usuniete zostaly przez system allegro gadane za co dziekuje - mialy byc wlasnie usuniete recznie ...
I Jak zrobi ktos cos z ta sprawa ...czy to zbyt duzy klopot ?? Albo za mala kwota?? Albo statystyki? :))))
@Client:87296636 Twoja ostatnia wiadomość w korespondencji maila czeka na odpowiedź naszego pracownika, więc na ten moment poproszę Cię o cierpliwość.
@_HolaOla_ Moja odpowiedz w mailu jest dokladnie taka sama ja w dyskusji od kilku dni i tutaj
Zwrot zrobiony 28 stycznia to co chciec przekierowywac usilnie ? Zrobic zwrot i po temacie .... zawracanie glowy . Mi sie nie spieszy kupilam w tej fimie drugi raz taki sam zestaw produktow odebralam i juz mamy to co potrzebowalismy ..ale klopot ma SPRZEDAWCA bo jemu wisi otwarta dyskusja za was , za wasze bledy, za bezmyslnosc? pracownikow ? Licze, ze dobrego lyskacza od was dostanie sprzedajacy w ramach przeprosin od Allegro. :):):):)
@Client:87296636 Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła odpowiedzi od naszego zespołu, w której nasza doradczyni poinformowała Cię: "Skontaktowałam się z oddziałem doręczającym przesyłkę i poinformowałam ich aby przesyłka jak najszybciej została zwrócona do nadawcy. Kiedy otrzymam informację zwrotna, powiadomię Panią niezwłocznie. Widzę, że wypełniła Pani formularz odstąpienia poprawnie, cieszę się, iż udało się go wypełnić bezproblemowo."
@_HolaOla_ Odpisane na to , dziekuje -- szkoda ze tu na czacie taki chaos i sami nie wiecie kto co do czego odpisuje ...zrobcie to po ludzku: najswiezsze wiadomosci pierwsze i do kazdej jest z automatu doklejany watek na jaki sie odpisuje i kto komu bo obecnie bez recznego wklejenia tak ja ja robie do Ciebie to jak ktos czyta to nie wie kto do kogo..i po co jest to 2 raz powtarzanie wiadomosci glownej ?
:@Client:87296636 Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła odpowiedzi od naszego zespołu, w której nasza doradczyni poinformowała Cię: "Skontaktowałam się z oddziałem doręczającym przesyłkę i poinformowałam ich aby przesyłka jak najszybciej została zwrócona do nadawcy. Kiedy otrzymam informację zwrotna, powiadomię Panią niezwłocznie. Widzę, że wypełniła Pani formularz odstąpienia poprawnie, cieszę się, iż udało się go wypełnić bezproblemowo."
Bardzo trudna sprawa, naprawdę?
Szybciej się doczekasz kasy wybierając tego boxa i odmawiając odbioru. Lub czekając jak ją odeślą. Ja nie wiem czy oni w ogóle mogą tak cofać paczkę. Ale to powinni to wprost powiedzieć.
_HolaOla_ no przecież z 10 razy odpowiedział, to oni odbiegli od wątku wciskając kupon zamiast zawrócić paczkę. Niby po co wołają na kupującego adres boxu sprzedawcy? Przecież to macie...
Jeśli nie możecie paczki zawrócić to się to pisze kupującemu, a nie zawraca głowę jakimiś kuponikami, a paczka nadal kwitnie w nieważkości...
@AnnaG-Antyki Zgadza sie ze szybciej wybierajac boxa ale te paczki NIGDY NIE DOTARLY DO PACZKOMATU never ever !!:))
Jednemu ze sprzedajacych z takim sam statusem cofneli przesylke i mam juz zwrot srodkow
a o druga przesylke nie wiem jak jasniej napisac nima i nie bedzie??? :)))
zwrot ktory klikniety zostal kilka dni temu a status teraz z godz 17: 17
Data zgłoszenia i numer zwrotu
28 sty 2025 17:37 5O6Q/2025