Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Tak jak w temacie. Kupiłam przedmioty na raty. Otrzymałam już umowę a kupione rzeczy nadal są w koszyku a nie na liście kupionych przedmiotów? O co chodzi?
Powodów może być kilka, poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/informacje-ogolne/jak-kupowac-na-raty-rKxBgYZnDIX
Czytałam to. Aukcja nadal jest i jest dużo przedmiotów na aukcji...
A nie wysłałaś kilku wniosków, a wysłałaś 1zł ?
Wysłałam 2 wnioski. Jeden został odrzucony a drugi rozpatrzony pozytywnie. Wpłaciłam 1 złoty i mam już umowę.
I zaakceptowałaś ten pozytywny wniosek?
Oczywiście, tak jak piszę. Przeszłam wszystkie kroki i mam już umowę na zakup na raty z banku w którym przeszłam pozytywnie weryfikację.
To poczekaj do jutra, zakup powinien znaleźć się w twoim koszyku, oczywiście jeżeli towar jest dostępny. Jeżeli tak nie będzie skontaktuj się z bankiem.
Ok. Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
@aguniam79, widzę, że wniosek w zamówieniu nr f5233012-5081-11ec-969d-6fe70bef60df jest wciąż weryfikowany. Proszę Cię o cierpliwość.
Mimo, że już jest umowa i pozytywne potwierdzenie weryfikacji?
@mr_oma czy to normalne, że w dalszym ciągu kupione rzeczy są w koszyku a nie na liście kupionych produktów? Nie wiem co ma robić w tej sytuacji? Zależy mi na tych przedmiotach.
@aguniam79 Tak, to normalne. Weryfikacja Twoich danych po przelewie 1 zł może potrwać 1-2 dni robocze lub nawet do pięciu dni. Po tym czasie dojdzie do zakupu i będziesz miał towar w zakładce Moje zakupy.
@mr_oma W dalszym ciągu mój "zakup na raty" wisi w koszyku a nie w zakupionych przedmiotach. Kontaktowałam się z bankiem i dostałam następującą odpowiedź:
Szanowna Pani,
Pani tożsamość została zatwierdzona pomyślnie, oczekujemy na potwierdzenie transakcji ze strony Sprzedawcy na platformie PayU, aby móc uruchomić kredyt.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji
Pozdrawiamy
Zespół Inbank
Czy sprzedawca ma jakiś określony czas na potwierdzenie transakcji?
@ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy mogę uzyskać jakąś pomoc? Bank odsyła mnie do sprzedawcy. Sprzedawca nie rozumie problemu. A ja jestem w kropce...
@aguniam79 wyjaśniam to dla Ciebie. Poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy udało się coś wyjaśnić?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy ktoś może mi pomóc? Czekam tyle czasu. Widzę, że zaraz nie będzie towaru, który chciałam kupić 😞
@aguniam79 przepraszam, że musiałaś czekać.
Już wyjaśniam co się wydarzyło. Sprzedający zmienił ilość monet przyznanychw ofercie w trakcie Twojej weryfikacji wniosku, dlatego pożyczka nie została uruchomiona.
Aby sfinalizować zakup poproszę Cię o ponowne złożenie zamówienia i wybranie opcji spłaty ratalnej, która Cię interesuje.
@la_nika Czy umowa, którą już otrzymałam z banku automatycznie jest anulowana? Czy muszę gdzieś coś zgłaszać?