Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Witam towar który zakupiłem został umieszczony w innym paczkomacie niż ten który został wskazany podczas zakupu. Chodzi o 50km ode mnie. Sprzedający i Inpost odbijają piłeczkę.
A ten sprzedający to prywatny czy firma.
@reaktywny74 potrzebuję więcej informacji. Czy możesz podać numer zamówienia? Nie wiem co spowodowało zmianę paczkomatu odbiorczego. Jeśli wybrany przez Ciebie miał awarię lub był przepełniony, to oprócz tego, że powinien zostać wybrany najbliższy paczkomat, a nie taki 50 km dalej, to paczka po 24h powinna zostać umieszczona w wybranym.
Jeśli ta zmiana wynika z pomyłki sprzedającego, to powinien wysłać Ci zamówienie ponownie, do właściwego paczkomatu.