Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dokonałem zakupu i zostałem oszukany sprzedający miał 100% zadowolonych klientów a na drugi dzień patrze 50%
I co w związku z tym. Chciałeś się pochwalić? Czy masz jakieś pytanie?
Weź Mnie nie..., nie komentuj nie proszony
@Client:47262364 Nie otrzymałeś towaru po wpłacie? Dyskusję otwórz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Jeżeli to nie pomoże, po 14 dniach zamknij ją jako nierozwiązaną i wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
A sprawdziłeś ile ma komentarzy? Może dopiero zaczyna sprzedaż i jednego dnia miał jeszcze same pozytywy a potem komuś podpadł i dostał negatywa ,przez co przy małej ilości sprzedanych przedmiotów zadowolenie klientów szybko spadło do 50% .Sprawdź jego kartę użytkownika i zobacz za co mu obniżono noty.
Użytkownik już nie istnieje wysyłka miała być z Polski a okazało się że wysyłka z Chin
@Client:47262364 nie martw się, to że w tej chwili ten Sprzedający nie ma aktywnych ofert nie oznacza, że nie musi sfinalizować poprzednich. W dyskusji możesz napisać, że rezygnujesz z zakupu i ustalić ze Sprzedającym co zrobić z przesyłką, która została do Ciebie nadana. Jeśli przesyłka do Ciebie nie dotrze, Sprzedający nie zwróci wpłaty (jeśli zdecydujesz się na zwrot), nie będzie z nim kontaktu itp. możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących jednak dopiero po upływie przynajmniej 14 dni od złożenia zamówienia.
Dziękuję za konkretną odpowiedź.
Także zostałem oszukany.zaplacilem z góry przez blik i z racji że po 4 dniach nie została nadana przesyłka napisałem do sprzedającego. Dostałem odpowiedź że jest pośrednikiem oszustki i że zwrot został zrobiony. Że sprawa jest na policji itp .co mogę zrobić by odzyskać pieniądze?
@Client:37410571 czy chodzi o zamówienie nr df7648b1-0f52-11ee-a662-133e53c57c80?