Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiejszego dnia zamówiłam u sprzedawcy karmę. Środki zostały pobrane z konta, zaakceptowałam zakup (blik), jednak allegro twierdzi że zakup został nie opłacony. Skontaktowałam się ze sprzedawcą, odpisał że blik jest nie zaksięgowany. co mogę w tej sytuacji zrobić?Karma dla psa Deer Dog 400 g dziczyzna @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:49026162 Na koncie, z którego piszesz, ostatni zakup to anulowana transakcja z ofertą "POKUSA KARMA MOKRA - BAŻANT ZE ŚLIWKA 800G". Prześlij numer zamówienia z produktem, o którym wspominasz.
Tak, to była karma Pokusa Bażant 800g. Numer oferty 1279459898, anulowalam już zakup, bo wyczytałam że tak najlepiej zrobić, pierwszy raz mam taką sytuację. Dlatego też skontaktowałam się ze sprzedającym, ale po sprawdzeniu odpisał że blik nie został zaksięgowany. Słyszałam, że powinnam teraz czekać 3 dni na zwrot środków
6e0ce610-11a1-11ee-9c99-1d78cb2a7f70 numer zamówienia
@Client:49026162 Teraz płatność jest anulowana. Jeśli wcześniej była rozpoczęta, sprawdź czy środki zeszły z konta bankowego czy zostały na nim jedynie zablokowane. Jeżeli zostały zablokowane, w sprawie ich przywrócenia na rachunek skontaktuj się z bankiem.
@nat_not napisał(a):@Client:49026162 Teraz płatność jest anulowana. Jeśli wcześniej była rozpoczęta, sprawdź czy środki zeszły z konta bankowego czy zostały na nim jedynie zablokowane. Jeżeli zostały zablokowane, w sprawie ich przywrócenia na rachunek skontaktuj się z bankiem.
Środki zostały pobrane z konta, ja również zaakceptowałam płatność, jedynie na allegro mi pisało, że płatność nie przeszła i że zakup czeka na opłacenie
Środki nie zostały zablokowane