Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem darmowego zwrotu w ramach Smart, umieściłem paczkę z kodem zwrotu w skrytce i otrzymałem informację SMS, że nadałem zwrot. Problem w tym, że w szczegółach zwrotu widnieje informacja jakoby zwrot w ogóle nie został jeszcze nadany, nie otrzymałem też żadnej informacji SMS, że zwrot wyruszył w dalszą drogę. Co zrobić w takim przypadku ?
@MaszynistaU-96 Które zamówienie zwracałeś?
Numer zwrotu: 7GMZ/2022
Nr zamówienia: e131f4f1-7968-11ec-9ddb-d530d5e7d27c
@MaszynistaU-96 Konsultuję tę sprawę. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
@MaszynistaU-96 Udało mi się ustalić, że problem pojawił się po stronie przewoźnika obsługującego ten zwrot. Dostałam też informację, że wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość mailową w tej sprawie.