Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przyszła do mnie przenośna lodówka, która miała być nowa a okazała się używana, po rozmowie ze sprzedawcą zdecydował się na zwrot towaru i poprosił o darmowe przesłanie przez allegro.
Po wejściu na allegro , zakupione, dodaj zwrot miałem do wyboru INPOST (darmowy) oraz KURIER (dopłata z własnej ręki) więc oczywiście wybrałem inpost jednak przy próbie spakkowania paczki do skrytki okazało się, że jesst ona za duża a sama lodówka nie mieści się do mniejszej paczki. Zwrotu na allegro nie da się zmienić/anulować przynajmniej z tego co widziałem. Co należy zrobić w takiej sytuacji? skontaktowałem się ze sprzedającym ale wiadomo jest piątek 17:40 a nie chce zbytnio marnować czasu i czekać do poniedziałku na odpowiedź. Z góry dziękuję
@krzysw98 jedyna rada to dostarczenie paczki do POP lub złapanie kurirera Inpost / najlepiej pod paczkomatem / ,za czekoladę lub piwko zawiezie na oddział .
@krzysw98 Jeżeli zakup był w Smarcie to poproś tu o pomoc, pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Najlepiej wysyłać taka forma jak przyszła .
Dokładnie, musisz dostarczyć do oddziału Inpost albo punktu przyjęć (np. epaka) i tam CI ją przyjmą, potem stwierdzą że jest zły gabaryt paczki i dostaniesz dopłatę 0,99 zł za błędny gabaryt.
Druga opcja - wysyłasz na własny koszt i nie możesz mieć do nikogo pretensji.
@krzysw98
Jeżeli zwrot (odesłanie) jest efektem złożonej przez Ciebie reklamacji (towar niezgodny z opisem w ofercie), to w przypadku uznania reklamacji koszt odesłania poniesiony przez Ciebie - powinien Ci zwrócić sprzedawca.