Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam sobie części do kompa od sprzedawcy A.
Dokupiłam do tych części inne części od sprzedawcy B, nie będą mi do niczego innego pasować.
Oboje sugerowany czas dostawy 27 grudnia, deklaracja wysyłki sprzedającego "wysyłka w 24h".
Chwilę po zakupie Pan A wyciął taki numer:
Dziękujemy za zakup.
Czas wysyłki zamówień może ulec wydłużeniu w okresie świątecznym. Dla zamówień złożonych po 20.12.2024 przewidywanym terminem nadania paczek jest czwartek 02.01.2025.
Na pytania dotyczące ofert oraz zamówień odpowiemy po dniu 02.01.2025...."
No żesz niech jeszcze ze 2 dni opóźni, to nawet sprzedawcy B zwrócić w razie czego nie będę mogła. Zwrotu nie ma sensu robić, bo jak nie odpisuje to i nie zwróci w tym czasie. Nawet mu punktów za czas odpowiedzi nie zabiorą jak bot pierwszy napisał. A przecież wina jego, miał możliwość wydłużyć deklaracje i wyłączyć wcześniejsze dostawy.
Szukam zawczasu pomysłu na piękny opis dla komentarza. Przez 17 lat nikt mnie tak nie wkurzył. Jak Wy byście to załatwili?
Pana B już prosiłam o opóźnienie wysyłki, też pierwszy raz w życiu... Bo inne rozwiązanie mi do głowy nie przychodzi...
@AnnaG-Antyki Anulowałbym zamówienie u sprzedawcy A i poszukał sprzedawcy C z tymi samymi częsciami który by mi wysłał je przed świętami
Co do komentarza co cóż - to tylko i wyłącznie Twoja subiektywna opinia 🙂
@AnnaG-Antyki Cóż, jak widać nie każdy lubi pracować w Święta, a pracownikom też kiedyś trzeba dać wolne. Allegro nie daje już możliwości wpisania urlopu, a tzw. przerwa w sprzedaży wiąże się z całkowitym zamknięciem ofert.
Moim zdaniem nie ma się co denerwować, taka specyfika tego okresu, i kulawe rozwiązania Allegro (sama wiesz, jak wygląda w ich wykonaniu tzw. predykcja czasu dostawy)
Ale nie musiał wpisywać urlopu. Wystarczyło zmienić własną deklarację. Nie jestem tylko klientem patrzącym na sugerowany czas, patrzyłam na ten, który podał sprzedawca. Tę możliwość ma w każdej chwili. I wtedy od drugiego sprzedawcy dokupiłabym później. O to jestem wkurzona. Dla mnie to celowa robota. Jeszcze w dodatku nie potrzebnie zmieniłam wysyłkę na pocztę, bo bałam się, że przed świętami wkopią to do paczkomatu. A podobnych nie poszukam, bo raz że syn mi tego 3 dni szukał tą kretyńską wyszukiwarką, dwa że nie znalazł podobnego.
@AnnaG-Antyki z czym masz problem? 14dni na odstapienie od umowy od czasu kolejnego dnia po doręczeniu potem kolejne 14na odesłanie... nawet gdyby coś się jeszcze wydłużyło to zglosić zwrot możesz a potem napisać że jednak nie zwracasz i zatrzymasz albo poproś sprzedawcę B o późniejszą wysyłkę to z taką wiadomością prośbą mu allegro wyłączy pakę z jakości sprzedaży i dostaniesz później
Jak to w czym? Powiedz mi jakbyś spojrzał na klienta zwracającego Ci elektronikę po 2-4 tygodniach? Nie mówiąc o samym zgłaszaniu zwrotu bez ewentualnego zwrotu. Mało tu było wkurzających się w takich sprawach sprzedawców? Toż to ledwo zobaczy zwrot to od razu pomyśli, że z wypożyczalni skorzystała, a jak jeszcze go przetrzymam... Ja jak robię zwrot to idzie następnego dnia, no chyba że paczkomat zajęty, przed świętami tak 3 dni wysyłałam ale poza tym...
@AnnaG-Antyki Teraz to jest taki klimat, że za gwiazdkę mniej można na listę MNK trafić, bo to obniża statystyki, a za tym ilość wyświetleń i sprzedaż. I nie bronię sprzedającego. W sklepie jak coś nie gra składasz najpierw reklamację. Jeśli tu zachowałaś się podobnie i on nie załatwił sprawy to jak najbardziej popieram negatywa. Ale jeśli jak większość klientów zapomniałaś o własnych prawach i od razu przeszłaś do opinii to już inna sprawa. W realu nie lecisz nabazgrać opinii i wywiesić na sklepie żeby wszyscy widzieli, tu też najpierw działasz polubownie. Nie widzę powodu, żeby ktoś miał nie jeść tylko z tego powodu, ze komuś innemu łatwiej wystawić komentarz niż zwyczajnie zgłosić problem. Teraz tu klimat taki, ze 95% sprzedających stanie na rzęsach i zatańczy byle tylko nikt im gwiazdki nie obciął...
Komentarz to ostateczność, najpierw spokój i dialog. Nikt nie jest ALFĄ i OMEGĄ. Większość ludzi na spokój reaguje spokojem i stawia na kompromis.
@Client:130252431 Nie jesteś na bieżąco:
1. Nie da się wpisać nikogo na listę MNK (dawniej zwaną czarną listą) za gwiazdki, tylko dopiero po trzech poważnych przewinieniach. W praktyce ten instrument jest od dawna martwy
2. Gwiazdki, czy tzw. zadowolenie kupujących nie jest już miarą wpływającą na punktację.
Natomiast co do meritum się zgadzam @AnnaG-Antyki daj spokój, nie piekarnia, sama jesteś sprzedawcą, wiesz jakie są realia handlu tutaj. Na pytanie jaki dać komentarz, moja rada brzmi: żaden
@TomBanknoter Nie załamujcie mnie. Medal mu jeszcze dać za totalne zlekceważenie klientów. Deklarację dostawy można zmienić w kilka sekund, na pewno dłużej trwało napisanie bzdurnej informacji że wyśle i odezwie się po 2 stycznia.
@AnnaG-Antyki Przywal mu takim negatywem, żeby aż zadudniło. Też by mnie szlag trafił.
Ależ ja zawsze zgłaszam problem. I tu też zgłosiłam. Fakt poprzez wiadomość. Może powinnam dyskusją, tylko nie chciałam być przed Świętami aż tak chamska, żeby ryzykować, że mu konto blokną... Ale co z tego skoro deklarując wysyłkę w 24h bot napisał napisał, że wyśle 2go, a odpisze najwcześniej po 2-gim? Dodam, że telefon wyłączony ma. Przykro mi ale ja staję na głowie, żeby wysłać jak najwcześniej. I wkurza mnie nie miłosiernie gdy ktoś w tym oszukuje. 24h to 24h, powinno wyjść przed Wigilią, piątek po jeszcze bym przełknęła ale 2gi stycznia? I zero kontaktu do niego przed tym terminem... To jest zwyczajne naciąganie głupich na szybkie dostawy i zostawianie ich z problemem...
Nie mówcie, że stając na głowach by zgodnie że wszystkim wysyłać nie wkurzylibyście się sami jakbyście tak trafili...
Witam. Sprzedaję tu i wiem, że ostatnio nie jest lekko szczególnie drobnym sprzedawcom. Tym niemniej skoro ja mogę się starać dostosować do realiów, to i od innych sprzedawców tego oczekuję... Przez 20 lat wystawiłem dosłownie kilka negatywów, ale w tym roku szykują się dwa "świąteczne", bo sprzedawcy w moim odczuciu przesadzili z "ogłupianiem kupujących". Jeśli czujesz się niekomfortowo, to wystaw negatywną opinię. Może da ona sprzedawcy do myślenia i w przyszłości podejdzie rozsądnie do tematu przerwy w sprzedaży, a przynajmniej poczuje się tak jak Ty niekomfortowo i równowaga zostanie zachowana. I tyle. Życzę wesołych świąt i wszystkiego najlepszego w nowym roku, zwłaszcza zaś tego by Allegro "tąpnęło drastycznie w statystykach" i zmuszone po rozum do głowy pójść było, by ze sprzedawcami ponownie zacząć liczyć musiało się! Pozdrawiam. Marek.
Każdy chce zarobić i każdy chce zakup zaraz jak zapłaci, ale oferta musi być zgodna, nie może wysłać to niech zmieni czas i tyle, masz rację zwrot elektroniki to możliwe kłopoty, Najlepiej zrezygnować zz zakupu. Kupić po Nowym Roku i tak wcześniej by nie wysłał.
@AnnaG-Antyki Od samej założonej dyskusji allegro konta nie zablokuje a wypowiedzieć się musi.
my też od połowy listopada pracujemy 7 dni w tygodniu po kilkanaście godzin na dobę żeby ze wszystkim zdążyć więc jak się chce to się da. A jak ilość zamówień kogoś przerasta to trzeba wydłużyć czas wysyłki, a nie obiecywać wysyłkę w 24 h a potem się tłumaczyć że są święta i zamiast 1 dnia będą 2 tygodnie.
No właśnie tego się boję, że nie odpowie. Skoro każdy inny kontakt do niego umarł. A mnie nie zależy na tym, żeby go bloknęli tylko na zakupie. Rzeczy są trochę nietypowe i do niczego innego nie pasują. Młody 3 dni net przekopywał, żeby na pewno wszystko ze sobą współgrało. I gdyby o jednego sprzedawcę tylko chodziło ale najbardziej mnie wkurza, że stawia mnie to w głupiej sytuacji wobec tego drugiego. Bo zwrot lub nie do niego jest zależny od tego sprzętu. A przetrzymywanie komuś 2 tygodnie to nie moja ulubiona zabawa...
@AnnaG-Antyki Aniu > bierzesz 2 kieliszki, 2 butelki dobrego wina > nalewasz na zmianę i podnosisz raz lewą, raz prawą ręką > po opróżnieniu obydwu mijają wszelkie złości > świat wtedy jest piękny > tylko czasami ludzie okrutni bo po rzęsach depczą😆🤣😍
Haha trafiłeś na pijącą 2x do roku:) Ale może rzeczywiście jakiegoś dwójniaka sobie skołuję.
Oczywiście, że w tej sytuacji sprzedawcy należy się negatyw. Skoro ma więcej zamówień niż jest w stanie zrealizować to zamiast ustawiać autorespondera z informacją, że czas wysyłki jest wydłużony powinien zmienić deklarowany czas wysyłki. No ale wiadomo że jak ustawi czas wysyłki na 2 lub 3 dni w ostatnim tygodniu przed świętami to mu sprzedaż padnie. Więc jest to świadome wprowadzanie kupujących w błąd.