Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem ekspres do kawy uszkodzony i technicznie i wizualnie
Mianowicie, ekspres posiada pęknięcie widoczne na zdjęciu, które dołączyłem do dyskusji, posiada także ubytki plastikowe, które znajdowały się na dnie kartonu oraz posiada wadę techniczną, przy włączeniu wyskakuje komunikat "Zamknij drzwi serwisowe" - oczywiście drzwiczki są zamknięte, przez ten komunikat nie można korzystać z ekspresu.
Nadmienię, że paczką została włożona tylko w sam karton. Był to karton niewymiarowy, na górze posiadał także kawałek kartonu, który zakrywał cześć produkt. W środku nie znajdowały się żadne zabezpieczenia, żadna folia bąbelkowa, żadne inne wypełnienie aby mogło zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Nie wspomnę także o stanie wizualnym ekspresu, który był zapleśniały i zakamieniały.
Pierw skontaktowałem się ze sprzedającym opisałem całą sytuację. Sprzedający umywa ręce - dostałem produkt więc mam sobie sam już radzić.
Zaproponowałem odesłanie produktu bądź oddanie do serwisu na diagnostykę.
Dodam także, że zależy mi najbardziej żeby ekspres działał aby ten komunikat się nie wyświetlał.
Sprzedający nie zgodził się i po prostu zlekceważył ten temat.
Na zdjęciu dołączyłem zdjęcie pojemnika na które jest pleśń
PRODUKT ZOSTAŁ W NIEPRAWIDŁOWY SPOSÓB ZABEZPIECOZNY !
Został wsadzony w samo pudełko bez żadnego zabezpieczenia ! FIrma kurierska nie uzna mi reklamacji ponieważ produkt w niewłaściwy sposób został nadany
A odznaczyłeś dyskusję po 14dniach jako nierozwiązaną?
Dyskusja trwała tylko 2 dni a allegro postanowiło sobie zakończyć dyskusje
Dziwne rzeczy tu się dzieją na tym Allegro, dziś BOT pisze ze nie zna odpowiedzi na moje pytanie ale zarazem niczego nie proponuje więc pytam po co się wciska taki BOT i blokuje dostęp do kontaktu, codziennie jakieś problemy z BOTami i dyskusją(sama się zamyka), zaczynamy Allegro nabierać wody i idziemy na dno, naprawdę tak ma być?☹️
@pepek_14 Zamów rozmowę i poproś o otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Dziewczyny możecie zweryfikować tą dyskusję?
@pepek_14 podaj moderatorom najlepiej numer zamówienia
Oferta: 84d691c0-b61d-40d6-9994-2a583c61ca1a
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Moge prosić o jakieś wsparcie w tym temacie?
Ekspres był wpakowany w samo pudełko, które składało się z 2 części, w żaden sposób nie było zabezpieczone, ani foli bąbelkowej ani styropianu, nic a nic, więc w takim wypadku kurier nie uzna mi żadnej reklamacji.
@pepek_14 Dyskusja w tej sprawie trwa i udziela się w niej pracownik Allegro (ostatni raz dzisiaj o 18:52). Jeśli coś jeszcze wymaga wyjaśnienia, poproś ponownie o pomoc, korzystając z opcji dostępnej w dyskusji.
Pracownik Allegro zakończył moją dyskusje, informując mnie abym złożył reklamacje u kuriera Inpost, skąd moja paczka została doręczona.
Taką reklamację złożyłem, oczywiście było pewne, że taka reklamacja zostanie dorzucona i o to taka odpowiedź od nich dostałem, ponieważ to oczywiste, ze przedmiot jakim jest ekspress powinien być zabezpieczony a nie był.
Skontaktowałem się z allegro za pomocą Formularza pomoc (lecz tam nie ma mojego przedmiotu zakupionego do wyboru, ponieważ kupowałem na allegro lokalnie) umieściłem nr oferty w wiadomości. Dodałem także dokument z odmową reklamacji jaką dostałem od kuriera.
@pepek_14 Kiedy wysłałeś odmowę reklamacyjną? Nie widzę takiego zgłoszenia.
Wczoraj napisałem w tym miejscu:
Jeżeli nic nie doszło utworze ponownie, wybrałem opcję kontakt e mail
@pepek_14 nie mamy niestety wiadomości od Ciebie.
Spróbuj proszę jeszcze raz wysłać zgłoszenie, a jeśli to nie pomoże i nie otrzymasz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, to prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z wiadomością jaką otrzymałeś od przewoźnika. W treści wiadomości, podaj proszę link do tego wątku.
Wysłałem ponownie.
Proszę o informację zwrotną czy doszło zgłoszenie.
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "43184204" ref:!00D240aE05.!500Ti0CVEJ8:ref
@pepek_14 teraz doszło, dziękuję bardzo! Poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji e-mail.
@pepek_14 czy zakup był od osoby prywatnej?
A od prywatnego po 2dnaich Allegro zamyka dyskusję, gdzie jest taki zapis?
@LEW433 nie od prywatnego wg prawa ryzyko uszkodzenia lub przepadku rzeczy w transporcie przechodzi na kupującego z chwilą wydania przewoźnikowi więc reklamację składa kupujący / odbiorca, a allegro odpisało że ma sobie sam złożyć reklamację i to by się zgadzało. A żeby podnieść roszczenie do kupującego to musisz mieć odrzuconą reklamację z powodem niewłaściwie spakowana przesyłka.