anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dostałem uszkodzony produkt a Allegro zakończyło dyskusje

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Dostałem ekspres do kawy uszkodzony i technicznie i wizualnie

Mianowicie, ekspres posiada pęknięcie widoczne na zdjęciu, które dołączyłem do dyskusji, posiada także ubytki plastikowe, które znajdowały się na dnie kartonu oraz posiada wadę techniczną, przy włączeniu wyskakuje komunikat "Zamknij drzwi serwisowe" - oczywiście drzwiczki są zamknięte, przez ten komunikat nie można korzystać z ekspresu.

Nadmienię, że paczką została włożona tylko w sam karton. Był to karton niewymiarowy, na górze posiadał także kawałek kartonu, który zakrywał cześć produkt. W środku nie znajdowały się żadne zabezpieczenia, żadna folia bąbelkowa, żadne inne wypełnienie aby mogło zapobiec uszkodzeniu podczas transportu. Nie wspomnę także o stanie wizualnym ekspresu, który był zapleśniały i zakamieniały.

Pierw skontaktowałem się ze sprzedającym opisałem całą sytuację. Sprzedający umywa ręce - dostałem produkt więc mam sobie sam już radzić.

Zaproponowałem odesłanie produktu bądź oddanie do serwisu na diagnostykę.

Dodam także, że zależy mi najbardziej żeby ekspres działał aby ten komunikat się nie wyświetlał.

Sprzedający nie zgodził się i po prostu zlekceważył ten temat.

Na zdjęciu dołączyłem zdjęcie pojemnika na które jest pleśń

PRODUKT ZOSTAŁ W NIEPRAWIDŁOWY SPOSÓB ZABEZPIECOZNY !

Został wsadzony w samo pudełko bez żadnego zabezpieczenia ! FIrma kurierska nie uzna mi reklamacji ponieważ produkt w niewłaściwy sposób został nadany

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

LEW433
#21 Demiurg#

A odznaczyłeś dyskusję po 14dniach jako nierozwiązaną?

oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Dyskusja trwała tylko 2 dni a allegro postanowiło sobie zakończyć dyskusje

"Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu."
Stwierdzili, że kupujący wysłał przesyłkę i tyle...

a problem nie został rozwiązany
 
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dziwne rzeczy tu się dzieją na tym Allegro, dziś BOT pisze ze nie zna odpowiedzi na moje pytanie ale zarazem niczego nie proponuje więc pytam po co się wciska taki BOT i blokuje dostęp do kontaktu, codziennie jakieś problemy z BOTami i dyskusją(sama się zamyka), zaczynamy Allegro nabierać wody i idziemy na dno, naprawdę tak ma być?☹️

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@pepek_14 Zamów rozmowę i poproś o otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

NipponShorty
#13 Ambasador#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Dziewczyny możecie zweryfikować tą dyskusję? 

@pepek_14 podaj moderatorom najlepiej numer zamówienia

oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Oferta: 84d691c0-b61d-40d6-9994-2a583c61ca1a

oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Moge prosić o jakieś wsparcie w tym temacie?
Ekspres był wpakowany w samo pudełko, które składało się z 2 części, w żaden sposób nie było zabezpieczone, ani foli bąbelkowej ani styropianu, nic a nic, więc w takim wypadku kurier nie uzna mi żadnej reklamacji.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@pepek_14 Dyskusja w tej sprawie trwa i udziela się w niej pracownik Allegro (ostatni raz dzisiaj o 18:52). Jeśli coś jeszcze wymaga wyjaśnienia, poproś ponownie o pomoc, korzystając z opcji dostępnej w dyskusji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Pracownik Allegro zakończył moją dyskusje, informując mnie abym złożył reklamacje u kuriera Inpost, skąd moja paczka została doręczona.

Taką reklamację złożyłem, oczywiście było pewne, że taka reklamacja zostanie dorzucona i o to taka odpowiedź od nich dostałem, ponieważ to oczywiste, ze przedmiot jakim jest ekspress powinien być zabezpieczony a nie był. 

Skontaktowałem się z allegro za pomocą Formularza pomoc (lecz tam nie ma mojego przedmiotu zakupionego do wyboru, ponieważ kupowałem na allegro lokalnie) umieściłem nr oferty w wiadomości. Dodałem także dokument z odmową reklamacji jaką dostałem od kuriera.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@pepek_14 Kiedy wysłałeś odmowę reklamacyjną? Nie widzę takiego zgłoszenia. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Wczoraj napisałem w tym miejscu:

pepek_14_0-1720017387718.png

 

oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Jeżeli nic nie doszło utworze ponownie, wybrałem opcję kontakt e mail

pepek_14_1-1720017652171.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pepek_14 nie mamy niestety wiadomości od Ciebie. 
Spróbuj proszę jeszcze raz wysłać zgłoszenie, a jeśli to nie pomoże i nie otrzymasz potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, to prześlij na adres spolecznosc@allegro.pl zrzut ekranu z wiadomością jaką otrzymałeś od przewoźnika. W treści wiadomości, podaj proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Wysłałem ponownie.

Proszę o informację zwrotną czy doszło zgłoszenie.

pepek_14_0-1720029778070.png

 

oznacz moderatorów

pepek_14
#8 Zapaleniec#

Przyjęliśmy zgłoszenie numer "43184204" ref:!00D240aE05.!500Ti0CVEJ8:ref

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pepek_14 teraz doszło, dziękuję bardzo! Poczekaj proszę na odpowiedź w korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@pepek_14 czy zakup był od osoby prywatnej?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A od prywatnego po 2dnaich Allegro zamyka dyskusję, gdzie jest taki zapis?

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 nie od prywatnego wg prawa ryzyko uszkodzenia lub przepadku rzeczy w transporcie przechodzi na kupującego z chwilą wydania przewoźnikowi więc reklamację składa kupujący / odbiorca, a allegro odpisało że ma sobie sam złożyć reklamację i to by się zgadzało. A żeby podnieść roszczenie do kupującego to musisz mieć odrzuconą reklamację z powodem niewłaściwie spakowana przesyłka.

oznacz moderatorów