Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
W dniu 05.07.br. dokonałem poprzez Allegro zakupu ładowarki do baterii Makita Li-lan 18V 21V. Po 2-krotnym stwierdzeniu, że ładowarka nie ładuje / drugi raz nawet przez 48 godz./ Zwróciłem się w dniu 15.07 do firmy którą podaliście tj. pretty_good. Na bezpośredni kontakt firmy nikt nie zareagował .Ponownie wysłałem e-maila na adres e-mailowy firmy, lecz też nikt nie zareagował. W związku z powyższym zadzwoniłem na telefon firmy [edytowano]. Niestety człowiek który odebrał telefon stwierdził, że nic mu o ładowarkach nie wiadomo. Czyżby Allegro wsadziło mnie na minę? Wg Waszej informacji wysyłający otrzymał zapłatę w dniu 05.07.Pozdrawiam.
@Client:38440473 A ten telefon to dostałeś z Allegro, czy sam sobie znalazłeś? Bo jeśli to drugie, to może być zupełnie inny sprzedawca.
Zapraszam do lektury
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/blog/dyskusja-na-allegro/ba-p/324580
@Client:38440473 W takim wypadku sugeruję, abyś otworzył dyskusję z kupującym. Zrobisz to z poziomu zakładki "moje zakupy" i wybierając opcję "zgłoś problem z zakupem".