anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja z kupującym, Allegro Protect i niejasne wypowiedzi Allegro

kenoko
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, jestem sprzedawcą prywatnym. Niedawno wystawiłem na licytację używaną, ale podkreślam - sprawną wkrętarkę. Po 2 tygodniach od odebrania towaru kupujący założył dyskusję, że wkrętarka nie działa.

W wyniku rozmowy z kupującym do dyskusji wtrąciło się Allegro, przyznając kupującemu ochronę przez Allegro Protect. W tej wiadomości Allegro napisało, cytuję: "kenoko (czyli ja, sprzedający)  miał Pan/Pani prawo odmownie rozpatrzyć reklamację, dlatego nie będziemy wymagali spłaty. (z programu Protect)".

Jednak w drugiej wiadomości w tej dyskusji Allegro pisze: "kenoko, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro."

Więc pytam - o co tu chodzi? Naliczycie mi opłaty, które oddacie kupującemu? Czy nie naliczycie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

Obie wiadomości to bot. Druga wydaje mi się, że jest tylko informacyjna „jeśli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji”. 
Niech nasze moderatorki rzucą okiem i powiedzą co jest grane. 
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale znasz treść dyskusji to wiesz do której odpowiedzi pasuje, to są standardowe odpowiedzi.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kenoko Nie, nie naliczymy opłat, bo miałeś prawo odmownie rozpatrzyć reklamację - ta decyzja jest zamieszczona w dyskusji przez pracownika Allegro. Druga wiadomość ma automatyczną treść. Mogę jedynie przeprosić za te nieścisłości w komunikatach. Będziemy pracować nad tym, żeby takie sytuacje się nie powtarzały.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów