anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dyskusja z sprzedającym

MAMY ROZWIĄZANIE!
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

dzień dobry! proszę pośpieszyć rozwiązania tematu z sprzedającym „Oskar [edycja]„. jeszcze wczoraj rozpoczęłam dyskusje. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ widzę że był logowany dziś rano, jednak moja wiadomość nadal nie została przeczytana. rozumiem że ma 1 dobę na odpowiedź ale on przez 2 dni już nie odpowiada. proszę o pomoc. 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
komis-bell
#21 Demiurg#

W dyskusji masz taki przycisk „poproś o pomoc Allegro” - zrób z niego użytek 🙃

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Restaer-PL, jakiego konta lub zamówienia to dotyczy? 
Możliwość poproszenia o pomoc w dyskusji pojawi się po 24h od jej rozpoczęcia, a sprzedający  ma 24h w dni robocze na odpowiedź. Jeśli więc wczoraj dyskusja została rozpoczęta, to muszę poprosić Cię o cierpliwość, równo po 24h, będziesz mogła wezwać w dyskusji pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

czy w tej chwili ja mogę zwrócić zakup? 

 

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#13 Ambasador#

zwrócić możesz bez podania przyczyny w ciągu 2 tygodni, aczkolwiek jeśli było uszkodzenie to musisz to zgłosić sprzedającemu

oznacz moderatorów
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

IMG_8302.png

 zgłosić mogę przecież towarów ja nie mam 😂. jak mam postąpić w tej sytuacji?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

anulować zwrot nie mogę 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Restaer-PL czy możesz podać numer tego zamówienia?
Zgłosiłaś zwrot, a zamówienie jeszcze do Ciebie nie dotarło, czy założyłaś dyskusję, aby sprzedający odpowiedział, czy masz odbierać przesyłkę, gdy dojdzie, czy o co chodzi?  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

nr: 6dfb07e0-dfca-11ee-b023-1dc65cd899f8

zamówienie jeszcze nie dotarło do mnie dlatego założyłam dyskusje ponieważ sprzedawca nie odpowiada mi przez 2 dni. spróbowałam dokonać "zwrot zakupu" żeby dostać zwrot pieniądze, ale okazało się że to tak nie działa 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Restaer-PL ok, teraz wszystko rozumiem, sprzedający odpisał w dyskusję, że zaraz zleci zwrot wpłaty (co zrobił), więc poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas w tej sprawie, a następnie zakończ dyskusję jako rozwiązaną. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

dobrze, dziękuje 

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Restaer-PL Nic nie musisz już robić ale możesz odznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną, skoro nie potrafi odpowiedzieć! Ale dopiero taka możliwość pojawi się po 14dniach.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Zakup od osoby prywatnej czy od firmy?

oznacz moderatorów
Restaer-PL
#9 Pomysłodawca#

osoba prywatna. tylko piszę z konta firmowego 

 

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

Jeśli zakup od osoby prywatnej to odpowiedź na pytanie „czy w tej chwili ja mogę zwrócić zakup?” brzmi NIE (chyba że sprzedający wyrazi na to zgodę). 

Możesz a nawet powinieneś złożyć reklamację. 
Także najlepiej poczekaj na odpowiedź sprzedającego lub pomoc pracownika allegro. 

oznacz moderatorów