Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 24 gru 2022, 00:56 dokonałem zakupu poprzez allegro lokalnie, jednak po zakupie sprzedający zupełnie urwał kontakt. Z tego powodu rozpocząłem dyskusję 29 grudnia 2022 16:21. Dzisiaj minęło 7 dni od otworzenia dyskusji, od początku sprzedający nic nie odpowiedział łamiąc pkt. 10.2 regulaminu. Problem niestety polega na tym, że nie pokazuje mi się nigdzie opcja oznaczenia sprawy jako nierozwiązanej, stąd też chciałbym się dowiedzieć, od kiedy liczone jest 7 dni; od rozpoczęcia dyskusji, czy od momentu minięcia czasu na odpowiedź ze strony sprzedającego?
Mam też trwającą drugą dyskusję, dokładnie taki sam rodzaj problemu, z tą różnicą, że sprzedający odczytywał wszystkie moje wiadomości na allegro lokalnie, jednak pozostawiał je bez odpowiedzi. Czy w tej sytuacji, jest możliwe jakiekolwiek przyspieszenie sprawy? W tej sytuacji również sprzedający nie udzielił odpowiedzi w ciągu 24h od rozpoczęcia dyskusji. Tę dyskusję rozpocząłem 31 grudnia 2022 16:34
Ciągle jedyne dostępne opcje jakie mam, to Poproś allegro o pomoc, oraz zakończ dyskusję.
Toć ambaras , zwykle to klienci otwierają dyskusję i w niej nie uczestniczą w wiadomym celu . Masz przycisk w dyskusji ,, poproś o pomoc .... ,skorzystaj z niego . Ładnie cytujesz punkt 10.2 regulaminu , a zapoznałeś się może jakie są ramy czasowe dyskusji ??
Zapoznałem się, nie bez powodu piszę o 7 dniach ;). Pytam, czy 7 dni jest liczone od momentu rozpoczęcia dyskusji, czy po 24h od momentu rozpoczęcia dyskusji (oczywiście w przypadku braku odpowiedzi ze strony sprzedającego). Skorzystałem z przycisku pomocy, natychmiastowo otrzymałem wiadomość od bota, bardzo podobną do tej, którą otrzymałem w momencie upływu 24h na odpowiedź sprzedawcy. (Prośba ze strony allegro, o przesłanie potwierdzenia nadania paczki lub zwrotu pieniędzy). Dodam, że przedmiotem sporu jest konto w grze, także przesyłka miała odbyć się drogą elektroniczną.
@Client:49615617 jaki powód oznaczyłeś otwierając dyskusję ?
Przy obu dyskusjach taki sam,
"Powód otwarcia Dyskusji: nie otrzymałem produktu"
@Client:49615617 podejrzewam ,że jutro będziesz miał możliwość oznaczenia dyskusji , na wszelki wypadek dopytamy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:49615617 w dyskusji dotyczącej zamówienia nr 98b38c70-7598-4be4-a030-8fb7d79dbf01 7 dni jeszcze nie minęło, jeśli chodzi o drugą prowadzoną dyskusję to wyjaśniam dlaczego jeszcze nie pojawiła się możliwość zakończenia dyskusji. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Client:49615617 przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Otrzymałam potwierdzenie, że możliwość zakończenia dyskusji powinna pojawić się po 7 dniach kalendarzowych.
Widzę, że obie dyskusje są dalej otwarte, czy wciąż nie masz możliwości kliknięcia "zakończ dyskusję"? Jeśli tak, to prześlij proszę zrzut ekranu z widoczny pełnym oknem przeglądarki (wraz z adresem strony oraz godziną i datą) na adres spolecznosc@allegro.pl.
Mam możliwość kliknięcia przycisku "zakończ dyskusję", jednak zostało to podpisane jako "Udało Ci się rozwiązać problem?", a mój problem nie został rozwiązany, dlatego wprowadziło mnie to w błąd. Byłem przekonany, że po zakończeniu dyskusji zostanie ona oznaczona jako rozwiązana, a nie "nierozwiązana" Nie jestem pewien, co powinienem w tej sytuacji zrobić, żadnego innego przycisku umożliwiającego oznaczenie dyskusji jako nierozwiązanej nie mam. Przy kliknięciu przycisku "zakończ dyskusję" pojawia mi się jedynie okno potwierdzenia rozwiązania problemu, co jest dla mnie jednoznaczne ze zmianą statusu dyskusji na "rozwiązana". Za chwilę prześlę zrzuty ekranu obu dyskusji.
@Client:49615617 wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@Client:49615617 przepraszam, że czekałeś. Widzę, że w dyskusjach pojawiły się wiadomości pracowników Allegro i otrzymałeś propozycję rekompensaty. Nie ma konieczności kończenia dyskusji jak nierozwiązanej, aby złożyć wniosek/otrzymać rekompensatę.
Powinna pojawić się informacja w której będziesz mógł wybrać czy dyskusja została rozwiązana, konta sprzedających są już zablokowane. W takiej sytuacji złóż proszę wniosek o rekompensatę z Allegro Protect (jeden wniosek już mamy, drygi dziś wieczorem będzie dostępny).
@la_nika Kilka minut temu wypełniłem drugi wniosek, i praktycznie natychmiastowo został rozpatrzony pozytywnie. Pytanie mam tylko co do drugiego wniosku, ponieważ jutro mija 7 dzień, a nadal nie został on rozpatrzony. W międzyczasie minęło 14 dni od momentu rozpoczęcia dyskusji, i dopiero teraz otrzymałem możliwość oznaczenia dyskusji jako nierozwiązanej, co też zrobiłem. Po oznaczeniu dyskusji, otrzymałem automatyczną wiadomość o możliwości złożenia wniosku, ale jeden już przecież złożyłem. Pytanie moje, czy powinienem wypełniać go drugi raz? Jeszcze co do dyskusji, z której wniosek został rozpatrzony, Dalej nie mam przy niej możliwości oznaczenia jako nierozwiązanej, więc ewidentnie jest coś nie tak. Możliwość taką otrzymałem dopiero po 14 dniach. Piszę to w ramach zgłoszenia błędu w działaniu.
@Client:49615617 dziękuję za informację! Zgłoszę problem z zamknięciem dyskusji, napisz proszę czy w takiej sytuacji chcesz, abyśmy zakończyli ją za Ciebie jako nierozwiązaną? Nr dyskusji 81320350-15d6-4bee-a351-2d15b0da2eae (i za to zamówienie otrzymałeś już rekompensatę).
W kwestii drugiego wniosku, już poprosiłam dział, który zajmuje się Allegro Protect o zajęcie się tą sprawą 😊
@Client:49615617 wracam z informacją, że drugi wniosek o rekompensatę również jest już zaakceptowany.
@la_nika tak, proszę oznaczyć sprawę jako nierozwiązaną. Dziękuję bardzo za pomoc i zaangażowanie 🙂
@Client:49615617 ok, wysłałam odpowiednią prośbę 🙂 Dziękuję za informację i cieszę się, że mogłam pomóc! 😊