anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry dlaczego moje płatności nie przechodzą dzwoniłam do banku odpowiedzieli że z ich strony

Client:96771877
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

piotrjozefczyk
#1 Nowicjusz#

Witam. Ja mam ten sam problem Czasami jakiś przedmiot próbuje kupić parę razy i niby płatność idzie a za chwile że nie udała się próba zapłaty. Dzwoniłem do infolinie do banku ale brak rezultatów..

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:96771877 doprecyzuj proszę swoje pytanie. Jakiej metody płatności używasz? Możliwe, że problem wynika z przejściowych trudności w komunikacji między Twoim bankiem i platformą, lub jakości połączenia internetowego. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów