anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, odesłałem paczkę do sprzedającego bo towar nie pasował mi alesprzeający nie odebrał

MAMY ROZWIĄZANIE!
dlasota
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, odesłałem paczkę do sprzedającego bo towar nie pasował mi ale sprzeający nie odebrał tej paczki i wraca do mnie, jak wróci to chciałbym ją odesłać jeszcze raz, jak to zrobć ?

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Zakup od firmy czy osoby prywatnej? Osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmować zwrotow.

oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

zwrot do firmy był

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Jak kupiłeś od osoby prywatnej to on nie ma obowiązku odbierać paczki ani przyjmować zwrotu

oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

do firmy 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#19 Nestor#

Sprawdź, może teraz ci spasuje 😗

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dlasota Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym. Odbiór zwrotu należy do jego obowiązków. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

Kontaktowałem sie, mówił że był u niego w sklepie kurier InPost ale tej cześci odesłanej przezemnie nie było, nie wiem może to bład InPostu bo to były święta, w każdym razie dostałem na mejla i do apki informację że  "zwrot nie odebrany" i wraca do mnie, jest możliwość wygenerowania noiwego koku na Allegro i odesłania drugi raz ?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dlasota Czy to było zamówienie Smart? Proszę, podaj jego numer. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

Tak, to było zamówienie Smart, numer przesyłki która wraca do mnie to 630727196437455025388497, w InPost powiedzieli że kurir sie pomylił

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dlasota w tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedawcą. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta). 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

Tak zrobię tylko ten zwrot do mnie dotrze, dziękuję 😀

oznacz moderatorów
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

Ale jak dyskusje, w jakim celu wogole? Wogole tytul watku jest bledny do tego co sie stalo. Nie, ze sprzedawca nie odebral-bo niby jak mial odebrac jak mu kurier nie dostarczyl paczki?! on nie odwmowil przyjecia (nie moze). Kurier nie dostarczyl- to dwie rozne rzeczy.

To naprawde jest oslabiajace, ze niby ktos chce z allegro pomoc a nie potrafi, tylko proponuje zalozenie dyskusji. Przeciez kupujacy juz sie kontaktowal ze sprzedawca i dostal info ze kurier nie dostarczyl paczki, nie mial jej. Sprzedawca ma obowiazek przyjac zwrot, oddac kase. Ale za odeslanie to juz kupujacy odpowiada, to jego rola.

@dlasota po kolei; Kupiles cos przez internet na odleglosc, sprzedaz wysylkowa. Sprzedajacy ma twoja zaplate, wysyla ci towar. Dopoki ta paczka do ciebie nie dotrze i nie dostaniesz jej do rak wlasnych, badz paczkomatu, to jest sprzedawcy i za nia odpowiada. Jak zginie, to ciebie to nie interesuje. Sprzedajacy zwraca pieniazki i uzera sie z firma kurierska. I teraz dostales towar, odebrales (przeszlo na ciebie prawo wlasnosci), nie spodobal ci sie i odsylasz na zwrot bez podawania przyczyny, bo takie masz prawo, odstepujesz od umowy kupna sprzedazy. Ale uwaga, teraz to twoja rzecz bo przeszlo na ciebie prawo wlasnosci. Ty odpowiadasz za spakowanie zeby sie nie uszkodzila i za wysylke. Odstapiles od umowy, wyslales a sprzedajacy czeka na ten towar, dostaje i zwraca ci pieniadze bo musi przyjac ten zwrot. spowotem na niego przechodzi wlasnosc a ty dostajesz pieniazki. I wszyscy happy;-)

Masz jedna darmowa etykiete na zwrot, wygenerowales ja. Nie licz, ze allegro ci da nastepna, bo by musieli zaplacic InPostowi:-). Ale co najwazniejsze, przeciez masz tu winnego, dostales z InPost potwierdzenie, ze kurier zawinil. Przeciez to wystarczy zadzwonic na infolinie i przekieruja ci spowrotem paczke do tego sprzedawcy. No jak oni zawinili, kurier sie zakrecil, potwierdzili ci to, to mozna ta paczke spowrotem skierowac do tego sprzedawcy. Ty jestes teraz nadawca, wlascicielem zawartosci, InPost jest winny i sie przyznal do tego;-). No blagam, po co  dyskusje, jak sprzedawca nic nie zawinil, on tylko czeka na zwrot zeby ci wyplacic hajs. 

oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

Kolego w dup...e byłeś i gów...no widziałeś, po za wywodami, co ty to nie wwiesz a nie wiesz nic to kod zwrotu bez problemu został przydzielony przez Allegro, i mniej pisz a rzeczowo, pozdrawiam 

oznacz moderatorów
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

A co, za dużo treści i ciężko przyswoić?

 

Co do reszty, to poczytaj trochę prawo przewozowe i pocztowe lub przepisy dotyczące sprzedaży wysyłkowej.

Ale patrząc na twoj poziom, to wątpię żebyś dał rade😀

 

oznacz moderatorów
dlasota
#7 Wielbiciel#

Następnym razem wsadz sobie takie rady do .... wiesz gdzie, bo nikomu nie pomagasz, a o mój poziom sie nie martw tłuczku

oznacz moderatorów
AquaJungle
#9 Pomysłodawca#

Nie gadam z ignorantami i nie marnuje czasu na dyskusje z takimi osobnikami. Pisz sobie co tam chcesz...

oznacz moderatorów