Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@reniaskiba Ebook powinien się pojawić w tej zakładce i w wiadomości mailowej po rozliczeniu wpłaty (status "zakończona").
kupiony dzis ebook nie pojawił sie na półce
nie otrzymałem go takze mailem, co mam robic
@jsztorc Być może sprzedający jeszcze nie wysłał Twojego zamówienia — najlepiej kontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym w tej sprawie.
sprzedający mówi że to sie wysyła/udostepnia automatycznie
@jsztorc Jeśli nie masz zamówienia również na mejlu powiązanym z kontem Allegro, to z wysyłką coś poszło nie tak. Nie zależy to od nas. Niech sprzedający upewni się, że wysłał ebooka.
mam w mailu zamowienie, mam potwierdzenie @
najprosciej "nie zalezy to od nas" ...
@jsztorc W mejlu masz potwierdzenie, że sprzedający wysłał ebooka, czy że udało się opłacić zamówienie?
@jsztorc No właśnie, zamówienie jest w realizacji, a nie jest zrealizowane. Kontaktuj się ze sprzedającym. W razie potrzeby rozpocznij dyskusję.