Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry w przypadku kiedy kupujący chcę zwrócić produkt może mi narzucać metodę zwrotu typu kurier czy to ja mogę wybrać metodę zwrotu?
Pozdrawiam
A w czym problem, kupujący ma wybór zwrotu, jak ma Smarta to jest tam np:paczkomat a jak wybierze zwrot własny to wybierze jak mu pasuje oczywiście.
Sytuacja wygląda tak że mnie często w domu nie ma i nie mogę odebrać paczki a kupujący nie chce zwrócić przez paczkomaty InPost i sprzedaż produktu wystawiłem tylko z możliwością paczkomat inpost
@Client:113062826 niestety musisz się dogadać z kupującym, my nie możemy wywierać na nim presji 😉
Właśnie niestety się z nim nie da ciągle jest na to że odeślę tylko kurierem a ja nie chcę mieć żadnych problemów później ale nie mam jak odebrać paczki gdy kurier by do mnie przyjechał
Jak wybierze wysyłkę własną to niestety tak jest.
@Client:113062826 może wybrać jaką chce, ale musi wybrać najtańszą z cennika, bo jak wybierze zwrot samolotem, to resztę kosztów musi pokryć sam
Sytuacja wygląda tak że mnie często w domu nie ma i nie mogę odebrać paczki a kupujący nie chce zwrócić przez paczkomaty InPost
I sprzedaż produktu wystawiłem tylko z możliwością paczkomat inpost
Teoretycznie to co chciałbyś jest możliwe ale:
- sprzedaż bez smarta i bez automatycznego zwrotu z kodem.
- w warunkach zwrotu musiałbyś wyraźnie określić sposób zwrotu i numer paczkomatu który chcesz. Kupujący wysłąłby zwrot jako przesyłkę własną, nie jako zwrot allegro, ale jest to opcja droższa. Zapłacisz za to kupującemu?
Sprzedałeś jako osoba prywatna?
W ofercie była dodana możliwość zwrotu i jego warunki?
Jaki jest powód zwrotu - reklamacja czy odstąpienie?
@Client:113062826 Z tego co mi wiadomo to dla zwrotów nie ma możliwości dostarczenia do paczkomatu. Kupujący o tym nie decyduje, kupujący ma tylko kod zwrotu i najwyżej może wybrać gabaryt paczki, nic więcej.
Ja nie przyjmowałem zwrotów ale pisali tutaj sprzedający że w przypadku zwrotu kurier dostarcza zwrot na adres, nigdy nie wkłada do paczkomatu.
Możesz przecież zadzwonić na infolinię InPost'u i dogadać się.